• Anonym (at your service!)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Ibland vill man säga ett par sanningens ord till någon fast av olika anledningar låter man bli.
    Man vill men vågar inte. Man både vill och vågar men vet att det får (eller kan få) konsekvenser som man inte är beredd att ta. Eller som i mitt fall-man saknar personens kontaktuppgifter och vet inte riktigt vart man ska göra av alla tankar och känslor. Någonstans måste det ut!  

Så, vill du som jag skicka ett sms eller mail till någon som du kanske är hemligt förälskad i, till någon du saknar, någon du är arg på, en avlägsen vän, din sambo, din kusin, Fredrik Reinfeldt eller vem som men utan att outa dig till personen ifråga och utan att behöva ta konsekvenserna av ditt handlande, skriv ditt sms/mail i denna tråd och jag kan nästan garantera dig att det kommer att kännas bättre efteråt. Självklart får man vara anonym och man väljer själv om man vill berätta här i tråden till vem meddelandet är.  

Jag börjar.

Sms till mitt ex vars telefonnummer jag inte längre har: 

"Undrar hur du mår och vad du gör. Kan inte sluta tänka på dig. Saknar dig så det gör ont och vill ha dig tillbaka. Tror jag. Åtminstone just nu. /Ditt ex "

Din tur. Kör hårt! Skrattande    

• Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
  • Anonym

Det är bra att du inte hör av dig! För jag har redan flera på g och jag strulade med en kille redan igår! 2dagar sen vi gjorde slut! Men ikväll kommer vi nog att ses och jag ska ta ett allvarligt snack med dig!! För du måste ju vara Sveriges omognaste 34 åring just ju! Alla skrattar åt dig iallafall!!! Dra åt helvete förresten!

• Anonym
    Anonym (Kär!!!) skrev 2012-05-10 22:14:04 följande:
    Gjorde jag? Nä det tror jag inte jag har sagt.I höstas hade vi inte kontakt
    med varandra. Hur kan din pappa må bra när han dog för ett par månader sedan?
    Du har sagt det nån gång iallafall! Men jag kommer inte ihåg när du sa det för det har hänt så mycket den senaste tiden! =( Jag ville inte säga att han hade dött! =( Är allt bra med dig då?
  • Anonym (fd närmaste vän)

Undrar hur det är med dig. Tänker på dig ibland.

• Anonym (Cruella)

" Jag hjälpte dig och vittnade mot ditt ex i en rättegång men likförbannat går du tillbaka till alla dina gamla vanor SKÄRP DIG NU FÖR FAN"

skulle gärna skicka de messet

• Anonym

Det här bli bara bättre och bättre!!! =) Har varit singel i 3 dagar och strulat med 3 killar! Plus att jag har 3 andra killar på g...... ahahahah

• Anonym

Ja, jag saknar dig ganska så mycket emellanåt. Förstår inte varför jag försöker visa mig starkare än vad jag faktiskt är.
    Längtar till den dagen du hör av dig igen. 

• Anonym (Tråkigt)

Jag vet att jag inte har varit så tillgänglig alla gånger. Förlåt.

Jag saknar er och hör av mig emellanåt men får inget för det. Ni hör aldrig av er till mig. Vi hördes igår och jag tog kontakt idag. Det var fem timmar sen. Anar att du dricker vin med andra kompisar. Hade varit trevligt att vara med.
    Hittade ett mess från feb där jag undrade om vi kunde hitta på något till helgen. Du svarade på det och skulle kolla så du var fri. Det är maj månad nu.

Ingen utav er har varit hemma hos mig. Det har gått två år sen jag flyttade hit. Jag har bjudit in men det har inte passat. Det gäller flera och inte bara er som jag tagit upp här.

Fyller jämt om 6 månader. Jag har inga att bjuda in känns det som.

Jag bor 15 min från er med bil !  Fan ni borde skämmas !

• Anonym (Kär!!!)
    Anonym skrev 2012-05-11 16:26:37 följande:
    Du har sagt det nån gång iallafall! Men jag kommer inte ihåg när du sa det för det har hänt så mycket den senaste tiden! =( Jag ville inte säga att han hade dött! =( Är allt bra med dig då?
    Men jag visste ju att han var död eftersom vi pratade med varandra samma dag. :(

Du är en riktig knäppskalle som svarar.

Hur det är med mig? Skitbra naturligtvis.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!