Inlägg från: Anonym (Cruella) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Cruella)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

"önskar bara att ni kunde sluta med det ni håller på med jag är så jävla orolig för er båda ! men sen tror jag en sak men som jag hoppas är jävligt fel  "

de messet skulle jag vilja skicka till en person! eller rättare sagt till två i min närhet

• Anonym (Cruella)

har ett till mess

" XXXXX jag blir ibland galen på dig. Fattar du inte det att du gör mig orolig du med ! nog  för att jag känt dig  i XX år o tycker att du e toppen men jag blir så orolig"

• Anonym (Cruella)

" Jag hjälpte dig och vittnade mot ditt ex i en rättegång men likförbannat går du tillbaka till alla dina gamla vanor SKÄRP DIG NU FÖR FAN"

skulle gärna skicka de messet

• Anonym (Cruella)

kan man byta nu på en gång så jag kan få dig som behandlare.. För du vet ju hur jag funkar... Varför kunde ingen sagt att du jobbade där å ge mig valmöjligheten/ Cruella!

• Anonym (Cruella)

Till en person som står mig nära.

" Vafan berätta varför du gjorde som du gjorde för två år sen. Fatta att jag fortfarande tänker på det. Oavsett hur jobbigt det skulle vara att berätta för oss tre. En av oss vet troligen inte vad du gjort, men vi andra två vet. Berätta nu och ta hjälp fort som fan"

Oj vad osammanhängande men men

• Anonym (Cruella)

Jag vill skicka ett mess som lyder

"Kan du inte bara fatta att jag har börjat röka? Varför ska jag ändra mig bara för att du tycker att jag ska sluta.jag är myndig nu. Jag vet att du är rädd om mig och bryr dig men iallafall jag klarar det här." 

Har inte numret så jag kan inte skicka det.. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!