Inlägg från: Anonym (din flickvän) |Visa alla inlägg
  • Anonym (din flickvän)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag önskar att jag skulle få höra det igen, att du älskar mig som du sa så ofta. Du tvivlade alltid på min kärlek, men jag saknar dig ännu. Kanske var vi för unga då och jag förstod aldrig varför det blev som det blev. Men jag kommer inte att kontakta dig. Inte än på länge. Jag bara hoppas att du tar steget istället, men kanske vill du inte tänka på tiden när det var vi. Kanske vill du inte tänka på mig eller våra vänner utan leva det liv du har nu. Jag kan inte låta bli att titta på dina foton på Facebook, läste vad du skrev förut. Du är lika fin ännu, oavsett hur du åldras kommer jag att tycka det.

• Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-04-24 22:22:35 följande:
    Försökte också med att glömma. Men nu sitter jag här många år senare fortfarande med tankar som surrar i skallen.
    Vem försöker du glömma?
    Anonym skrev 2012-04-24 22:16:28 följande:

Nu förstår jag varför du fortfarande tänker på mig, din donna är ju inte direkt någon yttre skönhet direkt.
    Men det är fint av dig, att du verkligen går in för att 'det är insidan som räknas'.    

Känner igen det där, mitt ex är också så där fin av sig numera med sin donna :(
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-04-27 12:01:49 följande:
    Det där skulle ha kunnat varit jag som har skrivit så till min kille!
    Ja, jobbig känsla :(
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-03 23:13:20 följande:
    Yes, det är skit jobbigt! Vet inte vad jag snart gör!!!
    Ja, jag tänker på honom så ofta trots att det är så länge sen. Vet att jag aldrig kommer att sluta, har försökt :(
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-06 12:47:00 följande:
    Känner igen det där! Vill så gärna ringa honom igen, men det går inte!!! =( Så jag vet hur det känns!
    Varför går det inte då?
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-06 23:54:27 följande:
    Han har sambo och barn och vi har inte haft kontakt på nåra år!
    Ja, ok, det har "min" med..
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym skrev 2012-05-22 18:17:28 följande:
    Många som skriver att de saknar sina ex, deprimerad jag blir som också gör det.. Min första kärlek. Känns som att jag aldrig kommer bli kär igen. Kommer man aldrig över dom eller vadå? Ångest! =(

Mitt mess, exet såklart:

Allt var så enkelt tills du kom till mig med det där svarta håret och den fantastiska jävla doften. Jag kan inte sluta tänka på dig. Jag tänker på dig dag och natt. På saker vi brukade att göra, saker vi brukade prata om. På filmer vi sett, på ställen vi vart på, på din dumma attityd (som jag på nåt sjukt sätt finner galet charmig) - men på dina mörka ögon, som jag om jag fick skulle kunna stirra mig blind på. I mina drömmar kan jag se rakt in i de och se ditt hjärta och din hjärna som en öppen bok. Få veta hur du mår, vad du gör, och hur du tänker om oss idag. Du är min första kärlek och jag ber i smyg en gång i minuten att du inser att vi är menade och att du också blir min sista.
    Nej, man kommer inte över dom dumt nog :(  Krävs en egen tråd för det..
  • Anonym (din flickvän)
    Anonym (gift) skrev 2012-06-16 18:14:41 följande:
    .......saknar dig...fortfarande!
    Mig?  *hoppfull*
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!