• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-10-07 22:43:49 följande:
    Har jag varit otydlig med vad jag vill och är det därför du lägger dig på en viss nivå eller gör du det för att du inte vill mer? Hoppas att jag snart har svaret på den frågan för jag orkar inte längre, tiden börjar rinna ut. 

Antagligen bryta helt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 08:33:51 följande:

Antagligen bryta helt.

inte antar VILL  bryta helt.(-: ha det bäst.
  • Anonym

Ja  om jag pratar med dig  så betyder inte det att jag är intresserad av mer än prata , sluta inbilla en massa .

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-07 22:43:49 följande:
    Har jag varit otydlig med vad jag vill och är det därför du lägger dig på en viss nivå eller gör du det för att du inte vill mer? Hoppas att jag snart har svaret på den frågan för jag orkar inte längre, tiden börjar rinna ut. 
    synd om dig då , borde du tänkt på tidigare(-: dun tid är redan borta.
  • Anonym

Vill du/ni veta  att vissa saker ni gjort  har satt men på mig för resten av mitt liv . Jag vill att ni ska betala dyrt för detta , det känns fördjävligt jobbit  ,det gör framför allt ont och jag kan inte ta mig ur ,altså bestående livet ut . Jag hoppas det ska kännas nu när det är dags att betala priset . Jag kommer aldrig förlåta.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 10:09:52 följande:

Vill du/ni veta  att vissa saker ni gjort  har satt men på mig för resten av mitt liv . Jag vill att ni ska betala dyrt för detta , det känns fördjävligt jobbit  ,det gör framför allt ont och jag kan inte ta mig ur ,altså bestående livet ut . Jag hoppas det ska kännas nu när det är dags att betala priset . Jag kommer aldrig förlåta.

Kommer krypande nu och tror att allt ska va som vanligt , då tror ni fel , never , ever över min döda kropp så är ni ett stort svart streck .Jag kan inte beskriva ord vad jag tycker om er. Det ända jag vet att ni kommer få ta  det ni själv gjort ska skratta gott när ni faller och faller och faller .Förlåter er aldrig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 10:09:52 följande:

Det va väl det som va meningen att jag skulle känna på hur det känts för er trots att jag aldrig gjort er något , istället har ni skadat mig för livet . Då fick ni som ni önska och det ska kosta er allt ni har och äger.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 10:40:12 följande:

Det va väl det som va meningen att jag skulle känna på hur det känts för er trots att jag aldrig gjort er något , istället har ni skadat mig för livet . Då fick ni som ni önska och det ska kosta er allt ni har och äger.

Vet ni så mycket jag hatar er ,fy fan jag har aldrig önskat någon så här , men efter detta så ska ni äta upp det ni skördat.
  • Anonym

Har skrivit en hel berättelse om detta och vem vad hur när och kommer publicera den , med utsatta namn. Nu ska det betalas dyrt.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 10:52:50 följande:
    Har skrivit en hel berättelse om detta och vem vad hur när och kommer publicera den , med utsatta namn. Nu ska det betalas dyrt.

Varför inte skapa en egen tråd om ditt problem istället för att skriva här, det känns som att du behöver prata med någon eller ventilera det här i någon tråd för det verkar vara mycket frustration i alla dina inlägg.
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!