Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Antagligen bryta helt.
Antagligen bryta helt.
Antagligen bryta helt.
Ja om jag pratar med dig så betyder inte det att jag är intresserad av mer än prata , sluta inbilla en massa .
Vill du/ni veta att vissa saker ni gjort har satt men på mig för resten av mitt liv . Jag vill att ni ska betala dyrt för detta , det känns fördjävligt jobbit ,det gör framför allt ont och jag kan inte ta mig ur ,altså bestående livet ut . Jag hoppas det ska kännas nu när det är dags att betala priset . Jag kommer aldrig förlåta.
Vill du/ni veta att vissa saker ni gjort har satt men på mig för resten av mitt liv . Jag vill att ni ska betala dyrt för detta , det känns fördjävligt jobbit ,det gör framför allt ont och jag kan inte ta mig ur ,altså bestående livet ut . Jag hoppas det ska kännas nu när det är dags att betala priset . Jag kommer aldrig förlåta.
Har skrivit en hel berättelse om detta och vem vad hur när och kommer publicera den , med utsatta namn. Nu ska det betalas dyrt.