• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag älskar dig fortfarande fast du har varit ett jävla svin! Men jag var väl lite för ung när vi träffades och varit ihop första gången! Jag saknar dig så otroligt mycket! Det du sa sist menade du verkligen det eller vill du bara såra mig igen?

Puss på dig idiot....

Saknar hjärtat också! Du får ge honom en stor kram ifrån mig!

Till min fd. bonusson!

Pappa och jag kan inte vara ihop längre, men hoppas att du fick en bra sommar ändå fast jag inte var med! Saknar dig så otroligt mycket, har kvar bilderna på dig och mig! Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Xx, fast du inte är min biologiska son! Hoppas att vi kan ses snart igen! För jag hörade att du hade pratat om mig här om dagen och frågat vart jag var nånstans. Pussokram din Xx!

• Anonym

Du är en sådan vän jag inte haft på många år. Kan öppna mig för dig som jag inte ens kan för min partner, och du vet ju varför.. Skulle vilja berätta hur jag känner för dig och hur mycket jag uppskattar ditt sätt att vara mot mig, men jag håller det för mig själv ett tag till. Vill inte skrämma iväg dig.
    Känner inte dig helt, men det lilla du visat så är du en fin person. Känns nästan som jag är nykär.. Stackars karln hemma som blir trött på mitt prat om dig haha... Blir man o känna så här när man inte haft en nära vän på många år? Hur ska det kännas egentligen?

• Anonym

Snälla älskling.

Var är du och varför hör du inte av dig?
    Är det här slutet på vårt förhållande?
    Är det  nu vi ska flytta ifrån varandra?
    Ge upp allt vi har planerat?

Jag är rädd älskling. Livrädd.

Jag vet att det är över. Jag vet det.
    Men hur kunde vi hamna här?

Jag älskar dig. Mitt livs stora kärlek.

• Anonym

Du vet exakt vilka punkter du ska trycka på för att sänka mig ännu mer det är väl det som e tanken , vad vill du ha ut av detta ,e det roligt , tror du att det blir vi igen svar nej, eller mår du bra av det så fall e det nog dags att få hjälp . Fortsätter du har jag verkligen ingen lust att ens va snäll mot dig .

• Anonym

Hoppas du vill skriva med mig ikväll.... och att du inte har ångrat dig. För jag ångrar mig inte!

• Anonym

Varför skicka någon du känner för att kontrollera om jag är på jobbet? Blev nyfiken, noterade att du hade flyttat. Det säger mig ingenting om vad du vill mig. Vill du mig något, så vill jag ha förklaringar och det vet du. Tänker inte springa efter dig mer.

• Anonym
    Anonym (Chefen) skrev 2012-09-30 14:32:59 följande:
    Nä, du luktar lite konstigt.
    Vanligaste komplimangerna jag får av "dig" är att jag doftar gott och är så len
  • Anonym

Det gör så jävla ont så det finns knappt ord! Men om några år får jag veta svaret!!!

• Anonym

Drömmer om dig både dag och natt.  Kom till mig IRL 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!