• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Så här nästan 10 år senare kan jag fortfarande undra hur det hade blvit om vi fortsatt tillsammans. Och en liten del av mig är skadeglad över att jag vet att du inte är gift och har barn. Du vet, allt det där du pratade så fint om och ville ha med mig.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-16 22:53:08 följande:
    Helt utan förvarning dök du upp men du såg mig inte. Ahhh! I flera dagar kunde jag inte tänka på annat än dig. Jag både hatar och älskar att vi lärde känna varandra.
    Vet inte vad jag betyder för dig längre, kan inte bry mig efter allt som hänt. Vill du att jag ska vara en bit i ditt liv så får du dra in din fångst. Det är inte din stil, jag vet. Är det till någon tröst så är jag inte svårfångad. Älskar dig fortfarande, någonstans. 

• Anonym

Ska det va så förbannat svårt att sätta på mig???!!!!!!!

• Anonym

Du sa att du inte brydde dig för att du hade en ny tjej, men ändå ringer du dagen efter åt?!

Svårt att komma över mig eller? Haha

• Anonym

Om jag bara kunde veta vad/hur du tänker, och om det kan bli så att vi kan ha sex en dag...

Jag är så "olyckligt kåt" att jag blir så olycklig på allt Rynkar på näsan

• Anonym

Du är så fin, snäll och genomgo! Du lyser upp min värld när du är nära och hela jag saknar dig då när vi inte är tillsammans. Så rädd att älska dig men än mer rädd att förlora den lilla kontakt vi har. Jag vill vara med dig, bli din - föralltid. Ps. vi skulle ha så otroligt roligt du och jag på alla sätt man kan för vi är så lika!

• Anonym

Det är snart 30 år sedan vi bröt med varandra, men jag älskar dig så djupt och innerligt fortfarande.Du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-09-18 20:13:00 följande:
    Du är så fin, snäll och genomgo! Du lyser upp min värld när du är nära och hela jag saknar dig då när vi inte är tillsammans. Så rädd att älska dig men än mer rädd att förlora den lilla kontakt vi har. Jag vill vara med dig, bli din - föralltid. Ps. vi skulle ha så otroligt roligt du och jag på alla sätt man kan för vi är så lika!

Åh vad jag önskar att jag hade fått det till min telefon eller att jag skulle våga skicka samma sms för jag känner likadant.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-09-18 13:22:29 följande:
    Du sa att du inte brydde dig för att du hade en ny tjej, men ändå ringer du dagen efter åt?!

Svårt att komma över mig eller? Haha
  • Anonym

Jag vet inte vem jag är längre! Har gått upp 15 kg och känner mig som en stor fet GRIS!!!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!