Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till min första kärlek..
Jag kommer att se till att jag får dig igen, tur din fru inte vet..
Till min första kärlek..
Jag kommer att se till att jag får dig igen, tur din fru inte vet..
Jag skulle vilja sova med dig i natt, Känna din doft och din varma kropp.
Idag tog jag mod till mig och skickade det där messet jag inte trodde jag skulle våga skicka. Oavsett om du svarar eller ej så har jag snart mitt svar! Det känns både skönt och lite läskigt på samma gång.
Hej J! Tack för att jag fått lov att lära känna en sån underbar man som du! Ha aldrig känt så för någon innan som jag gör för dig... Tack för den varma,tajta långa kramen jag fick av dig sist! Jag saknar dig redan efter bara några dagar... Käns jobbigt att ej få se dig så ofta mer... Nu har jag ingen ursäkt att åka hem till dig... Det hade jag innan då min häst gick på bete hos dig på din paradis gård... Hade kanske fortfarande varit hos dig om du inte blev tvungen att sälja gården... Älska dig o saknar dig oerhört mycket! Jag hattar att jag är för feg o rädd för att säga detta till dig! Vi har en kemi i mellan oss som är obeskrivlig! Käns som om det är menat att det ska vara du o jag! Men vet samtidigt att vi bägge har det jobbigt på varsit håll privat o att det är inte rätt tajming att inleds något nytt förhållande varken för dig eller mig... :( Men samtidigt kan jag inte låta bli att undra... Du finns i mina tankar dag som natt... När jag vaknar är du det första jag tänker på o saknar... När jag ska sova är du det jag tänker på o saknar innan jag somnar... Du är för alltid i mitt hjärta! Puss o kram/ kanske din en dag.
Vet inte, men jag har aldrig varit desillusionerad . men så är fallet nu ,det e något jag aldrig skulle förknippas med . Jag vet varken ut eller in . Men det är kanske inte konstigt om man tänker efter, så vad gör man nu då eller vi.
Det ända jag vet är att jag kan inte va mig själv med dig ,pga misstankar och opålitlighet och förhör. Tyvärr men det skapar oro och osäkerhet och olust, gå nu vidare o hitta någon du litar på men det blir inte med mig mer den aken e klar .Jag kommer bli förstörd av detta om jag inte redan är det. Tack och lycka till i alla fall.
Bara så du vet det , så skiter jag i dig nu , jag går ialla fall vidare utan dig för du äe en player.
Kom just ihåg våra sms en speciell dag och en speciell natt en natt breathtaking