• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Nej ,vill inte att du ska må dåligt (-:, men jag kan tyvärr inte hjälpa om du skulle råka göra det i alla fall av någon anledning, kan inte hänga på mig att du ska må bra bara ,nog för jag har välvilja men sluta snylta för det jkostar.(-: 

• Anonym
    Anonym (exet är en idiot) skrev 2012-10-09 13:15:14 följande:
    Jag hoppas du blir sårad så som du sårade mig... Hoppas någon hoppar på ditt hjärta så som du hoppade på mitt. Du led för ditt ex... du var värd varje lidande tusenfallt... Hoppas din nya flickvän inser vad du är för någon och lämnar dig. Hoppas du aldrig blir lycklig igen så att du kan inse vilken idiot du var mot mig. Hoppas du varje dag saknar det som jag kunde ge dig. Det som du sa att du aldrig kännt förut. Och att du varje sekund är medveten om att du aldrig kommer få något sådant igen.

Det där hade jag kunnat skrivit till mitt ex!!! Var han otrogen mot dig? Kramar
  • Anonym

Hur mår du? Längtar du lika mycket som jag?

• Anonym

Mår jättebra , längtar och längtar och längtar  som  f...n(-:

• Anonym

Läste dagboken idag om vad jag skrev om oss för ett år sen! Det är typ samma jävla soppa fortfarande men ändå så kan du inte släppa mig? Om du var otrogen med nån annan i våras så kommer det ALDRIG att bli vi igen kan jag säga dig! Då är du lost i helvetet för all evighet!

Men vad menade du det du sa i helgen? Fattar fortfarande NADA av det du håller på med!

• Anonym
    Anonym (hollow) skrev 2012-10-09 23:08:29 följande:
    Var du någonsin intresserad av mig, då för alla dessa år sedan? Jag vill bara veta.

Skulle jag kunna skriva till mitt ex också som var otrogen!
  • Anonym

Nej, jag pratade om ditt jävla  betende i fredags! Fattar dock inte varför du pratar om polisen???

• Anonym

Gud vad jag HATAR att inte höra av mig till dig, varför hör inte DU av dig till mig? :((

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!