• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Jag skulle vilja skada dig, men får inte.
    Jag skulle vilja se dig lida, men det går inte.
    Jag skulle vilja ge dig ångest, mardrömmar.
    Jag skulle vilja se dig livrädd.
    Jag vill tvätta bort ditt hånfulla skratt, det ekar fortfarande i mitt huvud, 11 år efteråt.
    Jag önskar jag hade orkar berätta. Jag önskar jag hade anmält.

Till min våldtäktsman, han som var en person jag verkligen litade på. Min frizon då när allt bara var skit.

• Anonym
    Anonym (What goes...) skrev 2012-10-11 08:06:13 följande:

Och du är så insatt att du kan uttala dig...?
    JA
  • Anonym
    MeNoLike skrev 2012-10-11 08:22:52 följande:
    Jag var faktiskt tuff nog att skicka sms till den jag varit sugen på i flera år. Skrev typ: "du är sjukt läcker, när ska vi ligga?" Dock köpte jag ett refillkort att skicka ifrån. Tre dagar smsade vi sen sågs vi. 1.5 vecka senare avslutade jag mitt femåriga förhållande :))
    Nu är vi sambos å väntar barn i dec
    Va det en kompis till dig då eller , annars hur vet du vem det är och nr och hela baletten ??????? hmmm låter lite överskattat.
  • Anonym
    Bedelia skrev 2012-10-11 09:31:31 följande:

Kolla upp ett nummer är väl inget svårt?
    Namn och adress då ? , det vet man bara om det är någon man känner och står nära (-: inte för att man ser en person bara.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-11 09:37:30 följande:
    Namn och adress då ? , det vet man bara om det är någon man känner och står nära (-: inte för att man ser en person bara.
    För att få reda på nr måste du ha namn ,och hur många personer heter inte samma (-: nja lite omöjligt liksom.
  • Anonym
    Bedelia skrev 2012-10-11 09:52:22 följande:

Hur lätt som helst - oftast vet man namnet, kolla Facebook, där fläker ut folk det mesta. Har man ett hum om namn, åldersspann och någorlunda geografisk placering kan man ganska lätt hitta en person.

Säg att du ser en kille som du tycker är snygg, han hoppar in i en bil, du tar regnr, kollar upp det på Vägverket, får namn och adress, kollar telefonnummer och hoppas att han har ett abbonnemang som är reggat dvs inte ett kontantkort och voila!

Inte för att jag gör så, men jag har jobbat med att kolla upp "random" personer på uppdrag och det är hur lätt som helst i de flesta fall.     

nja så desperat kan man  väl kanppast bli.Thanks to my love i alla fall.(-:
  • Anonym
    Bedelia skrev 2012-10-11 10:04:02 följande:
    Jo du, det är väldigt vanligt faktiskt. Hur som, kontentan är, ett nummer är lätt som en plätt att få fram så länge det är registrerat någonstans.   

Usch nej tack skulle aldrig falla mig in.
  • Anonym
    MeNoLike skrev 2012-10-11 10:34:48 följande:
    Det var en kund på mitt jobb. Vi pratade ofta bara om random och han tittade på mig ibland på ett visst sätt sa mina kollegor men jag vågade inte tro dem. och de dagarna vi smsade bad han om ledtrådar osv vem jag var. Sen på lördagen skulle vi ut båda två och då skrev han mitt namn och frågade om det var jag och skrev en glad gubbe. Han var inne på spåret att det var jag innan men jag förvillade honom för jag blev blyg och rädd att bli Dissad

Då har ni ju haft kontakt o h känner varandra sedan tidigare annars ger man väl inte ut sitt nr till vem som helst(-:
  • Anonym

Folk här inne är djävligt desperata och omogna ni har hamnat där ni hör hemma i alla fall(-:

• Anonym

Kul pojkvän du är då!
    Vi går aldrig och lägger oss tillsammans längre. Varje kväll somnar jag av att du sitter framför datorn och spelar och varje morgon när jag vaknar sitter du där och spelar igen.
    Du påstår att du inte kan sova för att du har så ont i ryggen, men att sitta framför datorn det klarar du av! Sen sover du bort hela dagarna istället så att jag får ta hand om våra barn!
    Jag orkar snart inte vara tillsammans med dig längre

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!