• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Det har snart gått 6 månader sedan nu lämnade mig och det gör fortfarande lika ont fortfarande! Jag älskar DIG fortfarande fast du var en STOR skitstövel på slutet! Kan vi inte försöka en tredje gång?! Jag gjorde fel, du gjorde fel! Båda gjorde fel hjärtat! Jag visste inte vad jag ville för 1,5 år sen när vi vart ihop! Men nu vet jag ju vad jag vill! Men man behöver inte va otrogen för det för att ens parnter är OSÄKER!!! Du gjorde det mot mig och du gjorde det mot Lk? Hur tänker du?

• Anonym

Nej, jag ringer DIG imorn och skäller ut dig! En hälsning ifrån E att du ska dra åt helvete!!!

• Anonym

Låt oss gå långsamt ,stäng ögonen och önska dig något sedan tänd ljusen och korka upp vinflaskan....Skål

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-19 23:30:40 följande:
    Nej, jag ringer DIG imorn och skäller ut dig! En hälsning ifrån E att du ska dra åt helvete!!!
    Vilket  snack , kan inte den personen hälsa det själv  utan mamma .Du är altså inte trovärdig.(-:
  • Anonym

Jävla apa!!!! Dra åt helvete och hör aldrig av dig igen. Din älskare var allså nån skata. Fick veta sanningen nu....

• Anonym

Kom till mig direkt när du kommer hem och tillbringa helgen här, längtar efter dig på alla sätt. Solig

• Anonym
    Anonym (Starlight) skrev 2012-10-22 15:36:44 följande:

"Jag tänker på dig jämt. Jag önskar att du tänkte på mig. Men det gör du nog inte. Hoppas på blir påkörd av en buss, MOTHERFUCKER!"

Till mitt ex!!
  • Anonym

Pappa, hur i hela fridens namn kunde du slå oss på det där viset, och tro att det skulle göra oss till bättre människor??? Och om du nu på något vanvettigt vis trodde att det skulle vara bra uppfostran att ge småflickor rejäla kok stryk, har du verkligen inte insett att det kanske var galet, när du sett hur allt gått åt helvete för oss alla, hur vi kämpar med depressioner, ångest och träffar män som är lika jävliga som du. Men du fortsätter vara lika kall och oåtkomlig, som om du inte har ett hjärta. Inte för oss iallafall. Jag önskar så att jag hade en far, men du är död för mig idag. Lika död, som jag är för dig. Men det gör för jävla ont. Fan ta dig, din djävul!!!

• Anonym

till syskon /mamma tror ni inte jag vet att det är ni som gör allt för att knivhugga mig  ,sen vill ni vända kappan och tro att ni ska hjälpa mig .Varför??? Det kommer aldrig ske ,avskyr er mer och mer för varje dag istället.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-23 10:47:14 följande:

till syskon /mamma tror ni inte jag vet att det är ni som gör allt för att knivhugga mig  ,sen vill ni vända kappan och tro att ni ska hjälpa mig .Varför??? Det kommer aldrig ske ,avskyr er mer och mer för varje dag istället.

Jag hoppas styvpappa ser vad ni håller på med trots sjukdom ,och att han ger er sina sista välvalda meningar. Snälla håller borta även era barn .
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!