-
japp ok snbbt intåg snart snabbt slut med.(-:MeNoLike skrev 2012-10-11 12:51:36 följande:känner varann gjorde vi absolut inte. Visste vad han hette, hur gammal han var, att han hade två barn. Inget mer så...
-
Jag fantiserar om mitt barns klasslärare och om en väldigt mycket äldre man på mitt jobb.
Absolut inte kär/förälskad, bara snuskiga fantasier som jag INTE kommer eller vill förverkliga.
Om de bara visste! -
MeNoLike skrev 2012-10-11 20:03:00 följande:Hoppas Inte
-
Redo ? jag är!
-
Välkommen in i värmen ;)Anonym skrev 2012-10-11 10:57:55 följande:Folk här inne är djävligt desperata och omogna ni har hamnat där ni hör hemma i alla fall(-:
-
Otrevlig? Ja, men det kan jag väl få vara dårå! Det var inte jag som var otrogen och fixade klamydian......
-
"Jag la mig aldrig i sängen på det sätt du tror. Jag tycker så grymt mycket om dig som person och det gör ont i mig att du inte vill veta av mig. Jag är inte en ond människa. Ibland blir det bara fel." Det skulle jag skriva.
-
Allmänt skön och romantisk avkopplande kväll, kan inte bli mer underbart.
-
Hur går det för dig?
-
Jag ångrar mig lite att jag parade ihop dig med min kompis. Men mest bara för att de känns som att jag inte är din vän längre. Träffade er i förrgår i flera timmar och du gav mig inte ens en kram. 10 år av vänskap och kärlek å jag får inte ens en kram? Drömmer ofta om mig och dig. Varför lyckas vi aldrig förälska oss i varandra samtidigt? Jag vet att du funderat samma sak många ggr. Nu är du iaf inte singel, inte jag heller iofs. Och jag hoppas jag kan få krama dig någon gång igen. :) Ett opassande sms jag hade velat skicka. Men vill inte förstöra ngt.....