• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Saknar dig så innerligt, vill skicka ett meddelande eller ringa men vet inte vad jag skulle skriva eller säga. Mår skit och vill ha dig hos mig för allt känns så bra när det är du och jag. 

• Anonym

Tror en gemensam bekant skulle behöva komma ur bilden .Då tar allt en överraskande vändning.

• Anonym

haha, vilket skämt du är Maria! Såg bilden nyss på din nya och jag SPYR nästan!

Stackars J och eran son!!! Ska du skaffa barn med den nya också?!

• Anonym

haha, ni var bara gifta i mindre än 2 år?! hahah jag skrattar åt dig Maria som fan!!!

Du har säkert skrattat åt mig med, men jag skrattar åt dig MEST just nu!

• Anonym

Du behöver inte oroa dig , du är bra som du är ,för den du är ,vet du vad jag skulle älská mest att du bara är dig själv säg vad du vill ,fråga vad du vill ,allt går bra , du duger bra och mer därtill.. Om andra tycker annat vet du skit i dom .

• Anonym

Saknar dig. Hoppas på att du någon gång kommer höra av dig igen.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-23 11:24:08 följande:
    Saknar dig så innerligt, vill skicka ett meddelande eller ringa men vet inte vad jag skulle skriva eller säga. Mår skit och vill ha dig hos mig för allt känns så bra när det är du och jag. 

Smsa och fråga hur det är.. Det skulle uppskattas
  • Anonym

Älskling, kan du bara vara ärlig och berätta vad som egentligen hände mellan dig och henne. Jag är värd sanningen och din lögn va för dålig.

• Anonym

Tänker på dig hela tiden. Saknar dig..... Vill bara att du ska höra av dig.....

• Anonym

Kan du svara på min fråga?! Har du legat med nån annan?? Jag älskade dig, men du verkar skita i mig

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!