• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du är mer än en vän för mig och det har du alltid varit sedan jag lärde känna dig men det gör ont i mig när jag vet att jag kanske aldrig kommer att kunna få säga det till dig. Varje gång vi ses så blir det ett enkelt hej eller godmorgon det är då jag istället vill hålla om dig och säga jag älskar dig.

• Anonym

Va fint! Får man fråga varför du inte skickar det?

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-28 18:35:45 följande:
    Va fint! Får man fråga varför du inte skickar det?
    För att den andra är gift.
  • Anonym

Du satt tydligen och tänkte på mig en söndagkväll eftersom du mailade över en egenkomponerad låtlista... Mitt hjärta slog en frivolt när jag såg det. Hur länge ska vi egentligen tassa runt varandra utan att göra något åt saken? Jag vet att våra livssituationer gör att vi inte kan vara tillsammans, men vi måste nog åtminstonde prata om saken, för så här kan vi ju inte hålla på... Jag älskar dig!

• Anonym

Vill du veta en sak! Ja, jag kan radera ditt jävla nummer men jag kan det utan till! Haha!

Saknar dig fortfarande, men jag vill ÄNDÅ veta sanningen!

• Anonym

Dra åt helvete föresten! Vad vill du?!!!!!!

• Anonym

Till dig som var otrogen med mitt ex! Dra åt helvete och hoppas att du också fick KLAMYDIA!

• Anonym

Du är det finaste som någonsin har funnits i mitt liv och jag saknar dig så in i helvete. Med dig kändes allt så rätt men allt blev så fel. Jag vill så gärna höra av mig till dig, men är rädd för vad jag kommer få för svar. Är rädd för att du inte kommer svara mig, låtsas som ingenting.

• Anonym
    maaammaaa skrev 2012-10-28 19:36:04 följande:
    Jag hoppas lagen kommer ikapp dig inom kort, att rättvisan får segra och att du får statuera avskräckande exempel.
    hoppas dom som sysslar med det får värre straff själv , sinnes sjukt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-10-28 23:41:17 följande:
    Du är det finaste som någonsin har funnits i mitt liv och jag saknar dig så in i helvete. Med dig kändes allt så rätt men allt blev så fel. Jag vill så gärna höra av mig till dig, men är rädd för vad jag kommer få för svar. Är rädd för att du inte kommer svara mig, låtsas som ingenting.

Ring så kan vi prata ut!!! För jag saknar dig också! Det vart så jävla fel, men du verkar inte fatta vad du har gjorT!!!
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!