• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du är så vacker. Inte snygg, inte fin, utan så. jävla. inihelvetes. vacker. Jag tror aldrig jag sett någon som du. Och jag hoppas innerligt att vi kommer ses mer, så vi får prata, kanske till och med lära känna varann? Men ser man ut som du har man väl ett helt koppel tjejer efter sig...

• Anonym

Ett halv år idag och jag har aldrig mått bättre som nu

• Anonym

frustrerad....vill SÅ gärna träffa dig....men det kommer inte ske. Du har valt ditt ex....
    tänk vad du går miste om nu, just saying:)

• Anonym
    Anonym (vem där?) skrev 2012-11-09 14:23:19 följande:
    Förvånad

Det är för mycket huvudet på spiken här...
    Det är jag som har skrivit det inlägg du citerar.

Nu blir jag ju nyfiken - vem är du?? Förvånad
  • Anonym
    Anonym (vem där?) skrev 2012-11-09 17:48:05 följande:
    Kan inte citera. Du som skrev om bilden. Är du man eller kvinna?
    Jag är kvinna.
  • Anonym

Jag vet att du såg det som ett skämt, men jag kommer att tänka på dig hela helgen. Varma, sköna och underbara tankar.

• Anonym

Snacka skit?? Varför svarar du ens på mina mess idiot?!

• Anonym

I morgon ses vi igen efter en olidligt lång helg. Låt oss kramas, kyssas, smeka varandra och bara för en stund glömma all omkring oss som omöjliggör det! Puss på dig p

• Anonym

Önskar att du kunde förstå hur mycket du betyder för mig, jag vet att jag är sambo just nu men inte länge till då h*n vet att jag vill separera.
    Men h*n vet inte hur mina känslor för dig är, det är också därför jag separerar nu.
    Och till min sambo:
    Jag vet att du sagt att vi är ditt allt, men då kanske du borde ha visat det och brytt dig om familjen. du skiter i hur vi mår, bara du får göra alla dina saker.
    Det spelar ingen roll vad du ska göra och hur mycket det kommer kosta, men när jag tänkte göra något eller funderar så säger du alltid att det är för dyrt och allt sånt.
    Jag älskade dig och ville dela resten av mitt liv med dig men det går inte när du bara blundar för de problemen som finns i förhållandet!
    Du visste att de fanns men varför kämpade du inte då för att det skulle funka?!

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!