Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till mig själv!
Va starkt tjejen ikväll när du får veta sanningen! Be strong! Det är idioten som har gjort FEL och INTE du! Visa att du är bättre än aset!
Till mig själv!
Va starkt tjejen ikväll när du får veta sanningen! Be strong! Det är idioten som har gjort FEL och INTE du! Visa att du är bättre än aset!
Till P
Hur har det gått med allt? Undrar då och då hur det gick för er! Snart har det gått två år sen allt kom upp! Undrar om vi hade varit ihop om jag hade sagt ja till dig. Men du var ett fegt svin......
Har inte kollat på mobilen än.... haha TÖNT!!!
Jag är lika feg som DIG tyvärr! Its too late tycker dom andra! Men ingen fattar vad du vill.....
Ditt val som vart ditt misstag tyvärr! Jag försökte i våras men nu är det FÖRSENT!!!!
Jag vet att jag borde ge upp, borde sluta tänka på dig. Jag vet att allt är över och att jag aldrig mer kommer att få träffa dig, eller höra något från dig igen. Men ändå finns du i mina tankar dag som natt. Varje gång det plingar till i mobilen hoppas jag att det är du som skrivit. Men inte. Jag borde gå vidare och glömma. Men det är något speciellt med dig som gör att jag inte kan det.....
Pirren, jag saknar dig. Du var som en storebror för mig. Hur kunde allt gå så åt helvete för dig? Du är innerst inne en sån fin kille, du fanns alltid där för mig när jag behövde dig som mest. Nu har det gått snart 5 år sen vi pratade sist. Det senaste jag hörde om dig är att du sitter inne. Snälla älskade vän, jag hoppas verkligen att ditt liv kommer vända och att det blir bra för dig. Jag tänker på dig ofta. M.
Det finns en liten chans fortfarande. Liten. Du måste fatta att jag inte orkar med dina svängningar längre snart fast du verkar tro att jag väntar tills du lekt färdigt och kommit på vad du vill. Nu eller aldrig, valet är ditt.
är inte det här lite väl barnsligt och dividera om vem som ska ta första steget osv .Ge mig mer kött på benen så gör jag det men jag vet kininet var hur när om dig .