• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-10-07 11:38:34 följande:

Jag uppfattar inte det som du vill ha mig ändån .då hade man inte hållt på så . Men bli lurad av dina skitstövlar till vänner då för tydligen vet du inte vad det är för människor ..NOLLA
    LOOER  rent utsagt , ha ha ska skratta gott åt dig , och er när ni faller.
  • Anonym

Jag tänker på dig hela tiden, vill ha dig här och bara hålla om dig. Du är en vacker person, in- som utvändigt. Det är förbjudet jag vet det men jag kan inte sluta fantisera och tänka på dig och dig och mig tillsammans. 

Vi har ju båda familjer och även arbetet ställer till det. En del av mig säger - lägg ner och gå vidare, en annan del säger att kärleken segrar. Jag är nog ung och dum, i vilket fall dum. Jag tänker på hur vi skulle kunna leva, allt vi kunde göra och uppleva. Kanske skaffa ett barn eller två, som du märker är jag inte realist.

Om du vill ha mig så finns jag här. Jag lämnar allt utom barnen för dig, om du vill och gör detsamma för mig. 

• Anonym

Till barndoms fam    Vet du sitt inte ni o se så djävla glada ut , för inom kort ska ni skickas långt åt helvete , , skarttar bäst som sist ... Men två stycken är jag uppskattar jag tacksamt , resten  ge fan i mig ,det blir ändå inte er vilja igenom . ASHOLES.

• Anonym

Till killen: Kan du inte bara skita i den du hjälper idag och komma hit och sätta på mig i stället ;)

• Anonym

Tänker på dig och önskar du var här hos mig..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-07 12:38:06 följande:
    Jag tänker på dig hela tiden, vill ha dig här och bara hålla om dig. Du är en vacker person, in- som utvändigt. Det är förbjudet jag vet det men jag kan inte sluta fantisera och tänka på dig och dig och mig tillsammans. 

Vi har ju båda familjer och även arbetet ställer till det. En del av mig säger - lägg ner och gå vidare, en annan del säger att kärleken segrar. Jag är nog ung och dum, i vilket fall dum. Jag tänker på hur vi skulle kunna leva, allt vi kunde göra och uppleva. Kanske skaffa ett barn eller två, som du märker är jag inte realist.

Om du vill ha mig så finns jag här. Jag lämnar allt utom barnen för dig, om du vill och gör detsamma för mig. 

Kärleken segrar (-: såklart
  • Anonym

Till killens ex: Men för i helvete, fråga XX innan du planerar saker som inkluderar honom. Ser du inte hur jävla mycket han ställer upp och hjälper dig? Det är skittrist att höra hur trött och arg han är hela tiden för att du suger all energi ur honom. Sluta tjata hela tiden att han ska ställa upp och hjälpa dig i parti och minut! Du vill inte ha honom tillbaka men inte heller släppa honom. Han har gått vidare, prova att göra det du med.

• Anonym

Har jag varit otydlig med vad jag vill och är det därför du lägger dig på en viss nivå eller gör du det för att du inte vill mer? Hoppas att jag snart har svaret på den frågan för jag orkar inte längre, tiden börjar rinna ut. 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-08 08:17:41 följande:

Glad Stannar där jag är .

Trivs som jag har det .. hej då.(-:
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!