• Anonym

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Du fina, fina människa - håll om mig och var min för en stund. Var hos mig en stund och låt oss få vara oss själva med varandra. Låt oss glömma alla andra bara för en kort kort stund. Låt oss andas varandra och låt oss njuta. Snälla, underbara människa - ta mig i din famn!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-05 09:38:15 följande:
    Kalla oss vänner, vad vill man med så ytlighet som bekant till(-:
    Det du sa idag visar nog mycket att du ser oss som vänner :)
  • Anonym

Är det verkligen så klokt att börja om igen? Vi älskar varandra, vi kan inte leva utan varandra men är det bästa verkligen att leva med varandra som förut?   Vi är själsfränder, ser upp till varandra och förstår varandra. Och sexet ;-D  
    Du är den som offrat mest för att få mig. Kommer det att hålla denna gång? Vissa problem som varken du eller jag råder över finns fortfarande kvar och kommer att fortsätta att påverka oss. Jag vill inte att allt ska sluta med hjärtesorg för båda två igen. 

• Anonym

Dra åt helvete allihopa ,,, vem fan inbilloar min fd make att jag har och träffar någon när jag förhelvete inte´gör det ,och har inte gjort i heller , vet ni fan vad ni håller på med . Visa era fula trynen om ni ska snacka annars håll truten . Kom i gen den dagen det är sant då kan man fan börja snacka annara dra åt helvete.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-06 19:04:40 följande:

Dra åt helvete allihopa ,,, vem fan inbilloar min fd make att jag har och träffar någon när jag förhelvete inte´gör det ,och har inte gjort i heller , vet ni fan vad ni håller på med . Visa era fula trynen om ni ska snacka annars håll truten . Kom i gen den dagen det är sant då kan man fan börja snacka annara dra åt helvete.

Jag ska ha tag på dig eller dom era slynor så  ska ni fan få det  ni  förtjänaqr era djävla horor. äckliga vidriga horor är vad ni är. För jag vet att det är kvinnor som inbillar honom.
  • Anonym

han ska ta mig fan få vad han har gett och det ska ta mig fan samtliga luder med som inbillat han en djävla massa skit.

• Anonym

Tankarna rullar , Jag är bara rädd att det inte kommer funka igen , jag har ingen lust att spilla tid på oärlighet och spel  och så är jag med allt för det är inte roligt  ,och allt annat som du vet om, Jag är för gammal för sånt . Ska vi ge det ärlig chans så ska det va ärligt med och meningen med det. Tänk över det, hör av dig sen. Och sen allt annat med  runt om det grundar sig på tillit och det finns uppenbarligen inte allt är en bluff.

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-07 09:46:27 följande:

Tankarna rullar , Jag är bara rädd att det inte kommer funka igen , jag har ingen lust att spilla tid på oärlighet och spel  och så är jag med allt för det är inte roligt  ,och allt annat som du vet om, Jag är för gammal för sånt . Ska vi ge det ärlig chans så ska det va ärligt med och meningen med det. Tänk över det, hör av dig sen. Och sen allt annat med  runt om det grundar sig på tillit och det finns uppenbarligen inte allt är en bluff.

Dessutom håller jag mig till jordnära saker , thats me , ta det eller strunta i det , ditt val.(-:
  • Anonym

Du är  någon jag inte känner  , du säger du vill att vi ska va familj , jag sa att vi ger det en ärlig chans . Likförbannat säger du titta på hon titta på hon , tror du jag vill bli jämförd med andra vad än det är .Vill du att vi ska vara en familj så visa det också. , eller sitt i skiten med dina vänner som manipullerar dig . Bestäm dig. sista svars dag senast i morgon

• Anonym
    Anonym skrev 2012-10-07 11:35:06 följande:
    Du är  någon jag inte känner  , du säger du vill att vi ska va familj , jag sa att vi ger det en ärlig chans . Likförbannat säger du titta på hon titta på hon , tror du jag vill bli jämförd med andra vad än det är .Vill du att vi ska vara en familj så visa det också. , eller sitt i skiten med dina vänner som manipullerar dig . Bestäm dig. sista svars dag senast i morgon

Jag uppfattar inte det som du vill ha mig ändån .då hade man inte hållt på så . Men bli lurad av dina skitstövlar till vänner då för tydligen vet du inte vad det är för människor ..NOLLA
Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!