• Anonym (Ärligt grabbar)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute

• Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!
  • Krollspell
    Anonym (Sträng) skrev 2011-11-29 11:56:20 följande:
    Spelar väl ingen roll. Kladdar man ner byxan får man ha blöja.
    Alltså ska kvinnor också ha det, med tanke på era flytningar. Skulle det vara mindre äckligt att ta av blöjan menar ni innan man kryper till kojs?

Själv bajsar jag bara färska hallon, så jag har ju inte det här problemet.
  • Anonym (Sträng)
    Krollspell skrev 2011-12-01 16:21:13 följande:
    Alltså ska kvinnor också ha det, med tanke på era flytningar. Skulle det vara mindre äckligt att ta av blöjan menar ni innan man kryper till kojs?

Själv bajsar jag bara färska hallon, så jag har ju inte det här problemet.
    Hallon är väl okej. Men bajskulor? Nej en gullig liten blöjstjärt på männen med fartränder i kalsongerna är att föredra.
  • Anonym

Aldrig. Bajsar på morgonen före duschen. Att bara torka sig med torrt papper räcker inte för att göra rent röven.

• gorillaXbiscuit

Jag är inte helt säker på om fartränder i kalsongerna är ett konstant tillstånd som man antingen har eller inte...

• Anonym (Nej)

Min pojkvän är ganska hårig i rumpan men han har aldrig fartränder, inte ens i de vita kallingarna. Man torkar väl sig tills pappret inte längre blir brunt? Jag har heller aldrig haft fartränder, oavsett hur länge sen det var jag rakade mig.

Och sen undrar jag varför man sparar på underkläder med permanenta bajs-fläckar som inte går bort i duschen? Jag skulle då aldrig göra det iaf. Vill man inte vara fräsch för sin partner?  Hur skulle ni killar känna er om er kvinna gick omkring i trosor med bruna fläckar i baken?

• Krollspell
    Anonym (Sträng) skrev 2011-11-29 11:56:20 följande:
    Spelar väl ingen roll. Kladdar man ner byxan får man ha blöja.
    Spelar det roll om blöjan eller kalsongerna får fartränder menar du?

Jag skulle tända av betydligt mer om jag drog av en bajsblöja av en tjej än om det var fartränder i trosan...

Kan det vara så att Anonym (Sträng) eg tänder på bajsblöjor, det verkar nästan så?
  • Anonym (man)

inte fartränder...men väl bromsspår

• Tom Araya
    Anonym (man) skrev 2011-12-16 12:16:25 följande:
    inte fartränder...men väl bromsspår
    Haha...kom inte på felet förrän du påtalade...visst är det så att det heter bromsspår och inte farttänder.
    Fartrand måste vara en försvenskning av något engelskt/amerikanskt uttryck baserat på ordet fart. Glad
  • Jack d3

Kan vara problem med att den yttre ringmuskeln inte är helt 100 tätt. Är man lite löst fastnar lite skit nästan innanför mellan ringmusklerna som blir svårt att torka bort utan dusch men som gärna kryper fram under dagen om oturen är framme. Lösningen är intim tvätt även om man inte kan duscha. Man få dock inte vara hysteriskt över att röra vid rumpan...

• 20120419

Jag har inte torkat mig med papper därbak sedan jag var 15. Spolar med vatten.
    Är jag på jobb eller ute så nog ser jag till att jag har babyservetter. 
    De gånger jag ej har tillgång till ovan nämnda så lider jag av att använda papper.

Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!