• Krollspell

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Anonym (Ärligt grabbar) skrev 2011-09-29 16:04:35 följande:
    Du kan inte jämföra flytningar som inte går att stoppa rent praktiskt jämfört med att torka och tvätta sig i ändan.
    Vad praktiskt för dig att säga så då!

Blir det mindre äckligt när man tvättar menar du?

Du kan väl ha binda hela tiden, så slipper man se det äckliga när man tvättar?!

Man kan lägga ned en hel rulle papper efter att man klossat, det kan ändå uppstå fartränder. Har man lite risig konsistens så kan det väl bli lite kvar runt om anus, vad vet jag? Som nån sa, man har kanske inte tillgång till dusch direkt efter sittningen. Hjälp killen att få fastare avföring så blir det lättare att hålla rent.

Dessutom, om du överväger att göra slut pga. detta, då har ni nog inget vettigt förhållande att bygga på.
  • Krollspell
    Anonym (Sträng) skrev 2011-11-28 12:19:22 följande:
    Jag kan ju helt ärligt säga att jag skulle kräva blöja på den man som hade fartränder regelbundet.
    Du tror på allvar att fartränder beror på att mannen "bajsar på" sig alltså?

Du store Gauss!!!
  • Krollspell
    Anonym (Sträng) skrev 2011-11-29 11:56:20 följande:
    Spelar väl ingen roll. Kladdar man ner byxan får man ha blöja.
    Alltså ska kvinnor också ha det, med tanke på era flytningar. Skulle det vara mindre äckligt att ta av blöjan menar ni innan man kryper till kojs?

Själv bajsar jag bara färska hallon, så jag har ju inte det här problemet.
  • Krollspell
    Anonym (Sträng) skrev 2011-11-29 11:56:20 följande:
    Spelar väl ingen roll. Kladdar man ner byxan får man ha blöja.
    Spelar det roll om blöjan eller kalsongerna får fartränder menar du?

Jag skulle tända av betydligt mer om jag drog av en bajsblöja av en tjej än om det var fartränder i trosan...

Kan det vara så att Anonym (Sträng) eg tänder på bajsblöjor, det verkar nästan så?
Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!