• Anonym (Ärligt grabbar)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute

• Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!
  • kexkille

Du tror inte att det kan bero mer på hur pass BRA din kille är på att torka sig i arslet efter han skitit!!

Fartränder får man inte hur som helst nämligen!!!

• Anonym

Har aldrig sett det på min sambon kallingar och då tvättar vi i princip alltid tillsammans...

• Mii

min sambo har inga fartränder i kallingarna...

• Anonym

*ASG* Nej, jag har i princip aldrig fartränder i kalsongerna, det är bara när det nästan hänt en olycka eller om man inte lyckats torka sig ordentligt.

Om fartränder ska uppstår så måste man ju för det första ha skit kvar i rumpan, för det andra gå och klia sig i baken så att det fastnar i kalsongerna...

kexkille skrev 2011-09-29 15:57:32 följande:
    Du tror inte att det kan bero mer på hur pass BRA din kille är på att torka sig i arslet efter han skitit!!

Fartränder får man inte hur som helst nämligen!!!
    Det är ju det som är problemet. Jag har anklagat honom att inte torka sig ordentligt och han säger att han torkar hur mycket som helst. Jag sitter ju inte på toan och vaktar honom så hur ska jag veta hur han torkar sig? Men det har är ett ständigt återkommande bråk mellan oss och han säger att jag är fjantig och att det är normalt att killar har fartränder. Jag vägrar tvätta hans kallingar nu och han säger att jag inte ska inspektera dom men jag behöver ju inte inspektera dom eftersom att det syns på långa vägar! Kräks 
  • Studentpappa

Helt ovanligt är det givetvis inte. Med en hårig röv kommer nackdelar.
    Hur noga du än torkar dig så stannar lite rester kvar och tillgång till dusch eller bide finns ju inte alltid. Så nog får man ibland bromsspår, jag föredrar dock att ha svarta kalsonger så syns det inte om det händer.

Tjejer har flytningar i trosorna tvättar ni er inte eller är det något fel på er?...

Anonym skrev 2011-09-29 16:00:35 följande:
    *ASG* Nej, jag har i princip aldrig fartränder i kalsongerna, det är bara när det nästan hänt en olycka eller om man inte lyckats torka sig ordentligt.

Om fartränder ska uppstår så måste man ju för det första ha skit kvar i rumpan, för det andra gå och klia sig i baken så att det fastnar i kalsongerna...
    Har inte sett honom klia sig i ändan. Han har lite för stora kallingar och baggy jeans nästan jämt som hänger lite i rumpan så det är inga tajta kallingar/byxor han går med.
    Studentpappa skrev 2011-09-29 16:02:48 följande:
    Hur noga du än torkar dig så stannar lite rester kvar och tillgång till dusch eller bide finns ju inte alltid. Så nog får man ibland bromsspår, jag föredrar dock att ha svarta kalsonger så syns det inte om det händer.

Tjejer har flytningar i trosorna tvättar ni er inte eller är det något fel på er?...
    Du kan inte jämföra flytningar som inte går att stoppa rent praktiskt jämfört med att torka och tvätta sig i ändan.
  • Anonym
    Studentpappa skrev 2011-09-29 16:02:48 följande:

Jag har mycket hår, så jag förstår vad du menar, men jag lyckas iaf torka mig så att det inte blir några fartränder.
Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!