• Anonym (Ärligt grabbar)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute

• Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!
  • Anonym (Sträng)

Jag kan ju helt ärligt säga att jag skulle kräva blöja på den man som hade fartränder regelbundet.

• Tom Araya

Det händer ungefär en gång vartannat eller vart tredje år att det blir fartränder i kalsongerna, oftast orsakat av dålig mage eller slarv med torkningen som i sin tur kan ha sin orsak i tillgång på tid, toapapper, handfat mm.

• Anonym (Mina)
    Anonym (Näää) skrev 2011-09-30 22:19:54 följande:
    Nä, men däremot har jag sett en kissdroppe direkt efter toabesök på karln ett flertal gånger, och jag tycker det är extremt avtändande. Kan det va så svårt att dutta av toppen med lite papper??
    hahahaha fick vika mig dubbelt av skratt:)
  • Anonym (Sträng)
    Anonym (Mina) skrev 2011-11-28 14:23:13 följande:
    hahahaha fick vika mig dubbelt av skratt:)
    Han får ha en blöja i kalsongerna!
  • white trash mia

Men vadfan, klarar inte män att torka sig i arslet, eller vad?! Är det någon skillnad mot kvinnors rumpor som gör det svårare för män?

• Kamme
    white trash mia skrev 2011-11-29 00:12:48 följande:
    Men vadfan, klarar inte män att torka sig i arslet, eller vad?! Är det någon skillnad mot kvinnors rumpor som gör det svårare för män?
    Män har ju en tendens att vara lite hårigare, så jo visst är det skillnad... Then again, man får la torka sig tills man är ren ändå/använda våtservett/raka rövskägget :D

F.ö gör jag precis som någon annan sade som slängde sina kallingar om det skulle bli så. Slänger åtminstonde grabbens kallingar om han fuskat....
    Jag tycker det är svinäckligt och tar knappt i dem med tång när jag bär ut dom till papperskorgen. Att ha torkat honom förr på blöj-tiden var la inget problem tho, men det är skillnad på något sätt :D¨
    Jag vill fan inte ha massa bajsiga kallingar som far runt i tvättmaskinen och sprider runt sitt skit... EW! ;D

• Krollspell
    Anonym (Ärligt grabbar) skrev 2011-09-29 16:04:35 följande:
    Du kan inte jämföra flytningar som inte går att stoppa rent praktiskt jämfört med att torka och tvätta sig i ändan.
    Vad praktiskt för dig att säga så då!

Blir det mindre äckligt när man tvättar menar du?

Du kan väl ha binda hela tiden, så slipper man se det äckliga när man tvättar?!

Man kan lägga ned en hel rulle papper efter att man klossat, det kan ändå uppstå fartränder. Har man lite risig konsistens så kan det väl bli lite kvar runt om anus, vad vet jag? Som nån sa, man har kanske inte tillgång till dusch direkt efter sittningen. Hjälp killen att få fastare avföring så blir det lättare att hålla rent.

Dessutom, om du överväger att göra slut pga. detta, då har ni nog inget vettigt förhållande att bygga på.
  • Krollspell
    Anonym (Sträng) skrev 2011-11-28 12:19:22 följande:
    Jag kan ju helt ärligt säga att jag skulle kräva blöja på den man som hade fartränder regelbundet.
    Du tror på allvar att fartränder beror på att mannen "bajsar på" sig alltså?

Du store Gauss!!!
  • Tom Araya
    Krollspell skrev 2011-11-29 05:57:12 följande:
    Vad praktiskt för dig att säga så då!

Blir det mindre äckligt när man tvättar menar du?

Du kan väl ha binda hela tiden, så slipper man se det äckliga när man tvättar?!

Man kan lägga ned en hel rulle papper efter att man klossat, det kan ändå uppstå fartränder. Har man lite risig konsistens så kan det väl bli lite kvar runt om anus, vad vet jag? Som nån sa, man har kanske inte tillgång till dusch direkt efter sittningen. Hjälp killen att få fastare avföring så blir det lättare att hålla rent.

Dessutom, om du överväger att göra slut pga. detta, då har ni nog inget vettigt förhållande att bygga på.
    Nejdu, har man fartränder så ofta som TS man då kan man inte skylla på något annat än slarv.
  • Anonym (Sträng)
    Krollspell skrev 2011-11-29 05:59:22 följande:
    Du tror på allvar att fartränder beror på att mannen "bajsar på" sig alltså?

Du store Gauss!!!
    Spelar väl ingen roll. Kladdar man ner byxan får man ha blöja.
Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!