• Anonym (Ärligt grabbar)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute

• Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!
  • Studentpappa
    Anonym (Ärligt grabbar) skrev 2011-09-29 16:04:35 följande:
    Du kan inte jämföra flytningar som inte går att stoppa rent praktiskt jämfört med att torka och tvätta sig i ändan.
    Det var lite ironi i det där...
  • Studentpappa
    Anonym skrev 2011-09-29 16:04:35 följande:
    Jag har mycket hår, så jag förstår vad du menar, men jag lyckas iaf torka mig så att det inte blir några fartränder.
    Ja alla är väl olika duktiga på att torka röven.
    Ibland händer det att jag får lite bromsspår kan iofs bero lite på att jag har små hemorojder som kan blöda ibland.. 
  • Anonym

Min man har fartränder, och därför undviker han vita kallingar, tack och lov. 

Jag tror nog att han torkar sig ordentligt i baken, efter toabesök. Men, jag trodde fartränderna kommer ifrån när han fiser? Han fiser ofta. (det ser jag ju på sonens blöjor, att det blir brunt i blöjan när han fiser)

• Anonym
    Studentpappa skrev 2011-09-29 16:08:50 följande:
    Ja alla är väl olika duktiga på att torka röven.
    Ibland händer det att jag får lite bromsspår kan iofs bero lite på att jag har små hemorojder som kan blöda ibland.. 
    jo, det är iofs skillnad...
  • Emmi27

Varför skulle män ha fartränder i kalsipperna och inte tjejer menar han? För att deras bajskorvar fastnar i rövhåret och bildar kånkelbär som inte går att torka eller vaddå :S

Och om man fiser så jävligt att det blir ränder så måste det vara ena blöta jävlar.

• cpOFFER

lägg fram ett paket våtservetter som han kan använda efter han torkat sig. det gör vi alltid här hemma och inga fartränder förekommer

Perspektivsskärpa: Väljer du att se på saker annorlunda, kommer sakerna snart se annorlunda ut.
  • emmmm

min sambo har aldrig haft fartränder i kallingarna..

• Anonym

De hade mitt ex också o jag kommenterade de ofta.Så äckligt.
    Fick också svaret att alla killar har de.
    köpte väl tyvärr de tills den dagen vi skulle köra 69:an o jag fick syn på......ja ni kan ju tänka er.
    Straxt där efter vart han utkastad från lägenheten med sina skitiga kalsonger o rövhål *urk*

• kexkille
    Anonym (Ärligt grabbar) skrev 2011-09-29 16:00:57 följande:
    Det är ju det som är problemet. Jag har anklagat honom att inte torka sig ordentligt och han säger att han torkar hur mycket som helst. Jag sitter ju inte på toan och vaktar honom så hur ska jag veta hur han torkar sig? Men det har är ett ständigt återkommande bråk mellan oss och han säger att jag är fjantig och att det är normalt att killar har fartränder. Jag vägrar tvätta hans kallingar nu och han säger att jag inte ska inspektera dom men jag behöver ju inte inspektera dom eftersom att det syns på långa vägar! Kräks 
    Köp våtsevetter och lägg bredvid toa rullen!
    Typ såna man köper till baby rumpor!
  • kexkille
    Emmi27 skrev 2011-09-29 16:31:43 följande:
    Varför skulle män ha fartränder i kalsipperna och inte tjejer menar han? För att deras bajskorvar fastnar i rövhåret och bildar kånkelbär som inte går att torka eller vaddå :S

Och om man fiser så jävligt att det blir ränder så måste det vara ena blöta jävlar.
    Ha ha ha ha
Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!