• Anonym (Ärligt grabbar)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute

• Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!
  • Anonym (Snubbe)

Haha en av de bästa trådarna jag sett på FL.

Men jag är faktiskt kille i litet omvänd sits. Jag klarar inte av att ha sex med min tjej för jag har sett hennes äckliga flytingarfläckar i trosorna. Så vidrigt, kan hon inte ha trosskydd eller nåt?

• Anonym (Sträng)

Jag tycker fortfarande att en blöja är det bästa hjälpmedlet.

• slinkywookie
    Anonym (usch) skrev 2011-09-30 16:47:05 följande:
    Min sambo har problem med magen i omgångar och då får han fartränder. Jag undviker att kolla närmare på hans kallingar innan jag stoppar in dom i maskinen.
    Kommer ihåg en gång för några månader sedan.. Jag hade duschat och tog ett par av killens kallingar ur hans garderob(Brukar låna hans kallingar ibland och sova i). Gick och la mig och sov. När jag tar av mig kallingarna morronen efter så ser jag att det är helt brunt i bak på dom. Världens fartrand, luktade blä. Då hade han lagt tillbaka ett par använda kallingar i garderoben och jag hade missat det när jag tog på mig dom. Blääää. Han hade varit dålig i magen och skämdes över hur det blivit i kallingarna och därför lagt dom i garderoben så jag inte skulle se..
    Efter det kollar jag noga i hans kallingar innan jag lånar dom.
    O fy fan!!! SkrattandeSkrattande
  • Mimmlas

Gud nej, inget sånt här. Då är jag betydligt äckligare med grav flytningar Kräks
    Brukar skoja med min sambo att hans kalsonger behöver man bara vädra så är de rena :P

• slinkywookie
    Anonym (Snubbe) skrev 2011-10-01 10:47:14 följande:
    Haha en av de bästa trådarna jag sett på FL.

Men jag är faktiskt kille i litet omvänd sits. Jag klarar inte av att ha sex med min tjej för jag har sett hennes äckliga flytingarfläckar i trosorna. Så vidrigt, kan hon inte ha trosskydd eller nåt?
    Men du.... Flytningar ar ju inget hon kan gora nagot at och forvarras av trosskydd. Ar det mycket och luktar illa kanske hon ska besoka doktorn?

Hur gor du vid sex overhuvudtaget, nar hon blir vat??? Springar klokande darifran?
  • Anonym (bajseman)

vist kan det hända att det blir någon gång ett och annan fartrand. Beror ofta på att det är svårt torka sig i arslet när bajset har kletat sig in bland allt hår som finns där. Så den som är len i baken är också ren.

• Anonym (Snubbe)
    slinkywookie skrev 2011-10-02 13:52:56 följande:
    Men du.... Flytningar ar ju inget hon kan gora nagot at och forvarras av trosskydd. Ar det mycket och luktar illa kanske hon ska besoka doktorn?

Hur gor du vid sex overhuvudtaget, nar hon blir vat??? Springar klokande darifran?
    Nej när hon är våt så är det inga bruna fläckar utan rätt så genomskinligt. Men ibland när jag tvättar så har hon stora jävla fläckar i trosorna som är så äckliga.

Tycker hon borde tvätta sig där nere eller nåt. Så kan man inte ha det!
  • apsolut
    Anonym (Snubbe) skrev 2011-10-02 20:30:27 följande:
    Nej när hon är våt så är det inga bruna fläckar utan rätt så genomskinligt. Men ibland när jag tvättar så har hon stora jävla fläckar i trosorna som är så äckliga.

Tycker hon borde tvätta sig där nere eller nåt. Så kan man inte ha det!
    Det är kanske det hon gör.
    Tvättar man för nog bildas det mer flytningar.

Innan mens och i samband med ägglossning ökar också flytningarna.

Inget man kan styra direkt  
  • viseversa

ha ha ha ha jag dör av skratt. Nej min sambo har ALDRIG fartränder i sina kallingar. Han är så fräsch så!

• VI4MOTVÄRLDEN

Min sambo har aldrig haft fartränder, däremot hade min son d när han precis fyllt fyra å började torka sig själv.. D där med flytningar känner jag igen, hade mycket flyttningar efter att jag fött mitt första barn, trodde först att d va avslag men d försvann aldrig å jag har aldrig haft problemet förut, jag bokade tid hos en läkare, å fick en kur på hel som jag i fem dagar skulle föra in.. Nu är det snart 5 år sen jag hade rikligt med flytningar. Får lite gran vid ägglossning bara...

Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!