• Anonym

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Har aldrig sett det på min sambon kallingar och då tvättar vi i princip alltid tillsammans...

• Anonym

*ASG* Nej, jag har i princip aldrig fartränder i kalsongerna, det är bara när det nästan hänt en olycka eller om man inte lyckats torka sig ordentligt.

Om fartränder ska uppstår så måste man ju för det första ha skit kvar i rumpan, för det andra gå och klia sig i baken så att det fastnar i kalsongerna...

• Anonym
    Studentpappa skrev 2011-09-29 16:02:48 följande:
    Helt ovanligt är det givetvis inte. Med en hårig röv kommer nackdelar.
    Hur noga du än torkar dig så stannar lite rester kvar och tillgång till dusch eller bide finns ju inte alltid. Så nog får man ibland bromsspår, jag föredrar dock att ha svarta kalsonger så syns det inte om det händer.

Tjejer har flytningar i trosorna tvättar ni er inte eller är det något fel på er?...
    Jag har mycket hår, så jag förstår vad du menar, men jag lyckas iaf torka mig så att det inte blir några fartränder.
  • Anonym

Min man har fartränder, och därför undviker han vita kallingar, tack och lov. 

Jag tror nog att han torkar sig ordentligt i baken, efter toabesök. Men, jag trodde fartränderna kommer ifrån när han fiser? Han fiser ofta. (det ser jag ju på sonens blöjor, att det blir brunt i blöjan när han fiser)

• Anonym
    Studentpappa skrev 2011-09-29 16:08:50 följande:
    Ja alla är väl olika duktiga på att torka röven.
    Ibland händer det att jag får lite bromsspår kan iofs bero lite på att jag har små hemorojder som kan blöda ibland.. 
    jo, det är iofs skillnad...
  • Anonym

De hade mitt ex också o jag kommenterade de ofta.Så äckligt.
    Fick också svaret att alla killar har de.
    köpte väl tyvärr de tills den dagen vi skulle köra 69:an o jag fick syn på......ja ni kan ju tänka er.
    Straxt där efter vart han utkastad från lägenheten med sina skitiga kalsonger o rövhål *urk*

• Anonym

Min sambo har inte det i sina kalsonger . .

• Anonym
    Anonym (Ärligt grabbar) skrev 2011-09-29 15:51:54 följande:
    Min sambo säger att alla män har fartränder i kallingarna och att det är helt normalt. Jag vägrar att tro att så är fallet och spyr när jag ser hans kallingar.

Äckelvarning; tom när hans kallingar är tvättade i 60 grader så ser man fartränder på utsidan av hans kallingar och han påstår att han torkar sig och tvättar sig som man ska. Han duschar 1-2 gånger om dagen. Jag är redo att göra slut pga det här för han ändrar sig inte och vägrar gå till en doktor och ta reda på om nåt år fel. Jag vägrar tro på att det är normalt med fartränder bortsett från om man har haft magsjukan eller ett medicinskt problem. Min man har halvtajta shorts till kalsonger i tjock bomull om det gör någon skillnad i svaren.

Så killar ni kan väl skriva här om det är normalt för killar att ha fartränder? Ni får ju vara anonyma. Tungan ute
    Det låter ju lite ofta, men visst händer det. Och jag är inte ens kille.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-09-29 16:12:06 följande:
    Min man har fartränder, och därför undviker han vita kallingar, tack och lov. 

Jag tror nog att han torkar sig ordentligt i baken, efter toabesök. Men, jag trodde fartränderna kommer ifrån när han fiser? Han fiser ofta. (det ser jag ju på sonens blöjor, att det blir brunt i blöjan när han fiser)

Jo, fartränder kommer oftast från när man har vita kallingar samtidigt som man är gasig, det händer inte mig speciellt ofta men jag tror inte någon kan undvika det helt. Om era killar har stora problem med det kan ni be dom undvika gasig mat som tex bönor : p
  • Anonym

Min man har ibland bromsspår i kalsongerna men han duschar bara varannan/var trejde dag. Oftast händer det när han inte känner sig helt okej i kistan

• Anonym
    Anonym (usch) skrev 2011-09-30 16:47:05 följande:
    Min sambo har problem med magen i omgångar och då får han fartränder. Jag undviker att kolla närmare på hans kallingar innan jag stoppar in dom i maskinen.
    Kommer ihåg en gång för några månader sedan.. Jag hade duschat och tog ett par av killens kallingar ur hans garderob(Brukar låna hans kallingar ibland och sova i). Gick och la mig och sov. När jag tar av mig kallingarna morronen efter så ser jag att det är helt brunt i bak på dom. Världens fartrand, luktade blä. Då hade han lagt tillbaka ett par använda kallingar i garderoben och jag hade missat det när jag tog på mig dom. Blääää. Han hade varit dålig i magen och skämdes över hur det blivit i kallingarna och därför lagt dom i garderoben så jag inte skulle se..
    Efter det kollar jag noga i hans kallingar innan jag lånar dom.

Ursäkta men nu dog jag av skratt!!!!!!!!!!!!!!
  • Anonym

min sambo har tror jag på sex år vi bott ihop haft det en eller två gånger och tror de var då han hade dålig mage ala vinter kräksjukan

• Anonym
    fisförnäm skrev 2011-09-29 18:25:17 följande:
    Det är inte så jävla lätt att hålla 100% tätt när man jobbar med fysiskt tunga jobb. Blöta fisar slinker lätt ut! Kan så vara fallet med mannen din?
    Ehhhh.....VAD har det med tunga jobb att göra?
  • Anonym

Nej alla har inte det, inte min make. Mina två ex hade det dock men det avhjälptes med enbart svarta och mörkblå kallingar så man slapp se eländet.

• Anonym

Aldrig. Bajsar på morgonen före duschen. Att bara torka sig med torrt papper räcker inte för att göra rent röven.

• Anonym

Ja och nej. Är bajset fast aldrig några problem. Är det mjukt och man sen blir svettig i kalsongen så jomen då är fartränderna där som ett brev på posten. Ju varmare kallingar desto större problem. Så tajta boxer har jag aldrig på mig såvida jag inte skall vara ute mycket och termometern visar 20 minus..

• Anonym

Efter att ha läst lite, kan det vara så att han torkar sig så mycket att det börjar blöda och det är egentligen av den anledning det är fartränder. Blod borde du ju veta att det blir i det närmaste svart när det torkat...

• Anonym

Men usch vilka snusk karlar det verkar finnas...en karl ska ha rena kalsonger, torka sig när han kissat, tvätta händerna efter toabesök, duscha när han ska(varje dag om man jobbat, blivit svettig), borsta tänderna, byta kaslonger varje dag och lukta gott...nån skit gris till gubbe vill man ju inte ha, fyyyyy fan!

Hur svårt kan det vara att hålla sig fräsch? 

Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!