Inlägg från: Anonym (Nej) |Visa alla inlägg
  • Anonym (nej)

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

nej, min man har det sällan heller.

Har läst tråden för honom och han kan bara inte förstå hur din man resonerar. Om du säger till honom att det är ofräscht och onormalt att ha bajs i kalsongerna, varför argumenterar han EMOT? alltså, tycker han att det är helt ok att gå omkring och vara bajsig i rumpan?

Om man råkade få bajs på tex armen, skulle man nöja sig med att torka bort med ett torrt papper då? nej, jag tror de flesta skulle ta åtminstone vatten också, både killar och tjejer. Så helt logiskt att använda vatten där bak också, eller våtservetter, eller en dusch då om det behövs

• Anonym (Nej)

Min pojkvän är ganska hårig i rumpan men han har aldrig fartränder, inte ens i de vita kallingarna. Man torkar väl sig tills pappret inte längre blir brunt? Jag har heller aldrig haft fartränder, oavsett hur länge sen det var jag rakade mig.

Och sen undrar jag varför man sparar på underkläder med permanenta bajs-fläckar som inte går bort i duschen? Jag skulle då aldrig göra det iaf. Vill man inte vara fräsch för sin partner?  Hur skulle ni killar känna er om er kvinna gick omkring i trosor med bruna fläckar i baken?

Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!