• Tom Araya

Har ni fartränder i kalsongerna???!!!

Det händer ungefär en gång vartannat eller vart tredje år att det blir fartränder i kalsongerna, oftast orsakat av dålig mage eller slarv med torkningen som i sin tur kan ha sin orsak i tillgång på tid, toapapper, handfat mm.

• Tom Araya
    Krollspell skrev 2011-11-29 05:57:12 följande:
    Vad praktiskt för dig att säga så då!

Blir det mindre äckligt när man tvättar menar du?

Du kan väl ha binda hela tiden, så slipper man se det äckliga när man tvättar?!

Man kan lägga ned en hel rulle papper efter att man klossat, det kan ändå uppstå fartränder. Har man lite risig konsistens så kan det väl bli lite kvar runt om anus, vad vet jag? Som nån sa, man har kanske inte tillgång till dusch direkt efter sittningen. Hjälp killen att få fastare avföring så blir det lättare att hålla rent.

Dessutom, om du överväger att göra slut pga. detta, då har ni nog inget vettigt förhållande att bygga på.
    Nejdu, har man fartränder så ofta som TS man då kan man inte skylla på något annat än slarv.
  • Tom Araya
    Anonym (man) skrev 2011-12-16 12:16:25 följande:
    inte fartränder...men väl bromsspår
    Haha...kom inte på felet förrän du påtalade...visst är det så att det heter bromsspår och inte farttänder.
    Fartrand måste vara en försvenskning av något engelskt/amerikanskt uttryck baserat på ordet fart. Glad
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-12-23 20:36:28 följande:
    Ja och nej. Är bajset fast aldrig några problem. Är det mjukt och man sen blir svettig i kalsongen så jomen då är fartränderna där som ett brev på posten. Ju varmare kallingar desto större problem. Så tajta boxer har jag aldrig på mig såvida jag inte skall vara ute mycket och termometern visar 20 minus..
    Jag använder också boxerkalsonger och hur mycket jag än svettas så har jag mycket sällan dessa problem.
  • Tom Araya
    Anonym skrev 2011-12-23 20:39:02 följande:
    Efter att ha läst lite, kan det vara så att han torkar sig så mycket att det börjar blöda och det är egentligen av den anledning det är fartränder. Blod borde du ju veta att det blir i det närmaste svart när det torkat...
    Låter väääldigt troligt...Obestämd
Svar på tråden Har ni fartränder i kalsongerna???!!!