• EQ85

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

Inte äx

• EQ85

Inte än. Har lite värkar nu efter mitt o mannens mys. Börjar avta lite dock.

• EQ85

20e dec. Allt stannade vid 02. :-/

Kändes verkligen som att d va dags.

Aja. Ska på Ikea idag. Gör kanske susen.

Har Sd molande i ryggen

h
  • EQ85
    MiniMillan2011 skrev 2012-11-28 07:58:27 följande:
    Eq: då kanske den skulle stanna tills imån så den slipper bli förtidigt född ;)

Z: skönt!
    37+0 på fredag. hon kommer när hon e redo helt enkelt
  • EQ85

Jag hade nog skrikit om jag sett enMus =O

• EQ85

Jag e född i nov. Min tös med. O har bf 30/12.

Visst. Under tonåren va mindrre kul att fylla år sent

Men vem bryr mig nu =)

• EQ85
    FruMadde4barnTätt skrev 2012-11-29 17:32:37 följande:
    jag är född sent på året, fyller 30 år idag
    jag tycker det går bra fylla år sent på året.

men visst finns det fördelar att fylla år tidigt på året, med åldersgränser på olika saker osv...
    jag har inte blivit så påverkad av detta i alla fall.

här är de full fart med alla våra barn, de busar och leker mycket med vår nya hund, en papillon.

Grattis
  • EQ85

så jäkla mysigt. lillan va ute i snön för första gången i sitt liv idag. hon älskade det!!
    sen in, åt lunch, en ½ kiwi sen däckade hon i sängen när jag la henne. Blir ut i snön senare idag igen. får passa på nu medans pluttan i magen inte kommit ut än. 

undrar hur det ska gå sen, 5 åringen kan ju klä på sig själv, d mesta iaf. (har inte fått dagisplats ännu...)bytt adress till oss) 1 åringen måste ha hjälp.... sen bebisen... och tuttarna i kyla?? går inte riktigt... kan få mjölkstockning om man fryser om dem också.. hmm
    lär bli mkt filmtittande och pysslande i vinter känner jag. och jag som ÄLSKAR SNÖ och barnen med.
    hoppas ngn i familjen kan hjälpa o passa bebisen så jag kan gå ut med barnen lite då o då

aja. nu är typ allt packat i väskan som går att packa.
    NU VILL JAG HA BEBIS! 

• EQ85
    MiniMillan2011 skrev 2012-12-03 12:57:42 följande:
    Eq: min lillkille 6 v sover toppen gott ute så vi packar först ner honom i vagnen å kör ut honom sen på med kläder på tjejerna...båda behöver ju hjälp stora tjejen tre i jan kan ju lite själv men mycket hjälpa ändå...

Jag har köpt ull inlägg till tuttarna, sen underställs ulllinne å fleecväst så har jag klarat mej nu i dagarna ca -10
    vilka är det du har ? inläggen alltså
    jag hoppas verkligen att amningen kommer funka bra denna gången. ska stanna kvar på patienthotellet några dagar så det kommer igång. OM jag nu inte saknar familjen för mkt, svårt det där.

• EQ85
    MiniMillan2011 skrev 2012-12-03 13:54:13 följande:
    Jag beställde ett paket på minimundus där det ingick ullinlägg en tvål å en bhtopp som va heeelt fantastisk första veckan när mjölken ranntill å det spännde...jag bodde i min!
    tack för tipset
Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)