Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
Grattis tilj !!!
Här är vi sjuka igen. Rs hostan håller sif kvar och lillan har fått blåsor i munnen och på läppen. Så hon äter inte så bra och har riktigt ont.
Grattis tilj !!!
Här är vi sjuka igen. Rs hostan håller sif kvar och lillan har fått blåsor i munnen och på läppen. Så hon äter inte så bra och har riktigt ont.
vi har haft ett helvete. lillan blödde från tarmarna, startade utredning som fortf. pågår och bytte till neocate ersättning, då sluutade det.
sen storasyster fick 40 i feber o betedde sig udda, rog crp, 167?!?! åkte ambulans in, då låg den på 200.
hon sattes på dropp i 2 dygn o visade sig vara halsfluss, så kåvepenin i 10 dagar.. =/
Ja nu får våren jaga bort alla baciller =) Idag köute vi en liten trehjuling till vår eNa tjej. Hon älskar den =)
Jag har nu märkt av hur det är att ha demens.. haha. nej men skämt åsido.
häromdagen satte jag in havredrycken i skafferiet, glömde barnens väskor i TVÅ omgångar så fick köra hem igen o hämta dem. sen lämnade jag nycklarna i förrådet osv...
jag har nog lite väl mkt just nu.
denna veckan har det varit vårdcentralen pga dotterns utslag, var virusutslag.
sen mvc, cellprov pga tidigare HPV virus och bvc med dottern då hon fick sitt mässling påssjuka o röda hund vaccin.
sen måste jag till kiropraktor med ryggen, gör sablans ont i mitten av ryggen. man glömmer ju ofta att bära och lyfta "rätt".