Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)
vid frukosten i morse så pratade jag och mannen om hur tuffa nätterna varit nu med flickorna.
och jag sa att det blir ju inte lättare med en till sen, då får vi ju dela upp så vi tar några barn var på natten.
men mannen sa att han klarar inte av att ha fler vakna nätter med en liten. och så sa jag att vi bestämt att han skulle ha halva pappaledigheten, men detta ändrades idag.
så nu ska vi inte ha fler. mitt hjärta går just nu i tusen bitar. förlorat två pyren två månader i rad.
har ägglossning om ca 7 dagar och känner att jag förlorade detta pyret som kunde bli till nu.
rent logiskt är detta det bästa, måste byta bil och måste flytta bor i en 3,5a på 75kvm) och har inga pengar riktigt till flytta.
så logiskt är det bäst såhär.
men jag bara gråter.. jag ville verkligen ha en bebis till, jag ville känna sparkarna, föda. jag vet inte om jag liksom ska gå med på att ta alla nätterna i två år till bara för att få min bebis.
fan detta låter som att min man är helt knasig men jag förstår honom med, han fixar inte va uppe på nätterna som jag gör. han blir som en zombie när han måste va uppe på nätterna och ränna runt.
om vi är vi 5 kan vi spara till större hus, ha kvar bilarna och bo kvar här längre.
kanske åka på semester.. men jag mår skit just nu