Inlägg från: Ronjas mamma |Visa alla inlägg
  • Ronjas mamma

Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)

För mig var det så men det är ju inte specielt dokumenterings värdigt ;-D
    Men ja första kände jag inga typ innan de riktiga kom lite mer med tvåan med trean hade jag jättemycket och tidigt.

Maken är inlagd på sjukhus de vet inte vad som är fel

Nu ska jag beställa varor så jag slipper för att ta ut och handla med barnen.

• Ronjas mamma

De ved detdesværre stadig ikke han har været hjemme og sove i nat og det var da dejligt men nu var han inde for at tage rygmarvs prøve men det lykkedes desværre ikke så nu må han vente til tirsdag.
    Nu er han så taget ned får at holde weekend hos en af vores venner og det er bare ikke fedt da jeg har behov for at få krammet og følt at han er her syns det er ldit obehagligt at de satdig ikke ved hvad han fejler.
    De troede nok at det var en blodprop til at starte med men nu ved de ikke men de har da udelukket blodprop og scelorose.

• Ronjas mamma

Tack Tina, vet att det var planlagt att han skulle iväg denna helgen och det är en fast årlig grej men uch jag önskar han kom hem idag..

• Ronjas mamma

Nej tilj vad blir jag avundsjuk här finns inte lingon hade till och med övervägt att plocka när jag var hos syrran och ta med i tåget men orkade inte..

Nu har de äntligen utstängt alla allvarliga fel så¨nu är vi nere i att skulla göra olika nervtests och kolla så det inte er en discuskolopas eller hvad det nu heter men skönt att vi vet det inte är något alvarligt.

Impad över att du själv klipper jag har sådan tur att jag känner en frisör som kommer hem och klipper alla oss tjejer och har sålt mig en jätte bra trimmer til maken.

Kläder rensade jag en av de varmaste dagar och har upptäckt att denna vinter behöver jag endast 2 elefantluvor och ett par ull fleece byxor så har jag vad tjejerna har behov for.

• Ronjas mamma

Ja babydoll skoj med lite vardag och inte bara reklam även om det inte kanske var så skoj för dig med stressig morgon hoppas ni hann i tid.

Här har vi 3 års dag på mellersta hon blev firad igår men vi har ändå myst lite i dag också.

Så skoj det låter Tilj, men jag tänker får man verkligen sälga sånt man gjort i privat kök?
    Matnörden och slaktaren i mig vet bara hur hårda reglerna är i vår branch.

• Ronjas mamma

Ahggg piss så gjorde jag det igen lååångt inlägg och så försvann det er någon jäkla knapp jag kommer till på den ba¨rbara men vet inte vilken.

Tilj om jag bodde närmare skulle jag köpa din yughurt

Här har vi en tant som ställer ut en hylla och en liten kruka man kan lägga pengar i hon odlar så ekologiskt man nu kan i stan,
    så idag gjorde jag inlagd gurka med dill och pepparrot, köpte också tomater, paprika och bönor. Hon har bnågra små mörka cherrytomater som S älskar.

Wewant tänker att ja det är jobbigt med alla vinterkläder men då slipper man ju solkrämmen på alla barnen..

Vi hade en fantastisk sensommar dag i dag med värme och mys.

Barnens favorit rytmik lärare kom tillbaka i dag hade inte räknat med att se henne redan.
    Hon har haft fri sen maj eftersom hennes man var sjuk i cancer, han dog för 1 och en halv vecka sedan de hade 2 barn ihop den yngsta är 12 år.
    Tjejerna blev jätteglada och det var jättemysigt att se henne igen.

• Ronjas mamma

Köpte ull mössor i dag S ville ha sin på med en gång så 18 g varmt sat ungen hela vägen hem med elefantluva i ull fick tvinga av den till middagsvilan.

• Ronjas mamma

Uch det är så jobbigt med spyor nog värsta sjukdom jag vet här hemma.

Manden har det ok ska til nack röntgen i september för att se om dte är en gammal skada i nacken som spökat.

S hade första dagen i förskolan i dag belv direkt bästa vänn med en annan tjej på 3

Madde tror inte jag hade ork till at resa med 4 små barn tyckte det var hårt att vara iväg i tre dagar ensam med våra tre aven om det var skoj.

• Ronjas mamma

Zirup ni har ju ogkså "bara" två så kan man mansupdäcka jag tänker shit resa med 4 små..

Jag har precis upptäckt jag lärt min äldsta att säga för fuck sake säger det lite för ofta när jag inte kan få minsta att sova utan att tänka över det mhh inte så skoj med 4 åring som går runt och säger det så snart där är något..

Svar på tråden Vi med barn tätt - här kan vi stötta varann! :)