• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tjing o grattis till alla plus =)

här eldas de för fullt har ej haft tid o testa, har haft över 42 minus inatt fy f*n så kallt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

• Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-02-03 09:36:30 följande:
    Hej vännen!!!

Testat något mera????  
    Nope inte n på morgon får hem från testlagret idag..
  • Jennie83
    Jennie83 skrev 2012-02-03 09:37:45 följande:
    Nope inte n på morgon får hem från testlagret idag..
    om inte postbilen fryser fast någon stans =P
  • Jennie83
    Nelliepop skrev 2012-02-03 09:43:27 följande:
    Ja inte tänker jag gå ut i onödan idag kan jag lova  Man fryser ju fast...
    haha jag var ute med hnden en sväng o de gick knappt andas fick sån där hostattack då jag tog andetag..... haha -40 är f*n inte normalt!!!!!!!!!!!!!!!! (inte ens här uppe)Tungan ute
  • Jennie83

Har nu fått testen från testlagret testade n ikväll o ni ser ju blankt vad jag kan se....

Nån som känenr sig trix sugen????

Hoppet mitt är inte te än de försvinner då tanten kommer =)

• Jennie83
    Sockerkringlan skrev 2012-02-03 22:11:36 följande:
    Jennie83:

Jag gick loss på två av bilderna

Ser nog neg t, som ja trodde, men som sagt får testa åt veckan igen =)
  • Jennie83
    Sockerkringlan skrev 2012-02-03 22:20:57 följande:
    fast jag tycker man ser ngt svagt så svagt ändå...fast det kanske bara är mina ögon Solig
    ja kanske de e de på nedersta kanske, hmm ja jag får ta ett test åt morgonen o se vad de säger =)
  • Jennie83

Cb va tydligen en bluff även denna månad, hade några sånna där konstiga cb förra månaden också ifall ni minns?!?

Ännu är de inte över förrän tanten visar sig

Hade j som sagt väldigt konstigt, äl den 11:de (alltså fllt tslag på ältestet då) Även förra tisdagen så hade jag fullt utslag....
    har räknat fel på cykel dagarna ordentligt eftersom jag hade 37 dagar från mf till första mensen.
    Googlade även på att vissa gravtest kan reagera på lh hormonet även fast de inte ska de... helsjuk vet ite om ja tror på det, hade ju typ blanka cb helgen 27-29 om jag minns rätt... jaja nå konstigt e de,

tar ett test åt morgonen bara för o kolla. annars testar jag nångång till veckan ifall mensen inte kommer.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester