• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mini Léonie skrev 2012-02-14 21:29:01 följande:
    Jennie:
    Ja det är för sent. Senast mensdag nummer 5 kan du börja med den.
    Typiskt.....nåväl får väl sälja den vidare om jag lyckas bli gravid denna månad utan då =)
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 21:32:11 följande:
    Såg nu att du redan fått svar :)
    Ja, de va typiskt att ja inte tänkte på läsa om den innan jag köpte. nåväl skulle vi lyckas utan denna månad så får man väl sälja den sen annars lär den väl kanske användas nån annan månad =)
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 21:37:50 följande:
    Ja precis! Det är ju bara att spara den till eventuella syskon eller sälja =)
    ja precis, =)

tempar n iallafall, täkte jag sklle testa det med,

hur mkt ska tempen höjas kring äl??? vet ja frågat detta förrut men ja e ju lite glömsk =P
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-02-15 04:05:32 följande:
    kan absolut inte sova...

mamma riungde vid 00 tiden...

min gudfar har åkt på en stroke inatt/ikväll

Nämen =/ fy så hemskt!!! hur mår han? Hoppas allt går bra för han!!!
    Kram
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-17 09:50:12 följande:
    ha ha,nej jag tror faktiskt inte det ,detta tog jag häromdagen,efter ca 10 min !!! men strecket va vorta 2 timmar senare så ... nu är ju inte detta trixat men ... nje =)
    Jaha va de de =P trodde du hade testat nu =)

men håler tummarna o tror att de din tur denna månad =)

Kram
  • Jennie83

Är testlagrets äl tester bra???? är de nån här som ha bara kört med att gå efter tempen???

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-18 09:42:30 följande:
    god morgon !!!! ja jag är nog tusan sjuk =( mår illa heeela tiden men KAN inte kräkas,försökte igår men nä,bara irriterande illamående,tror jag har sjukaste magkatarren =(
    Gumman hade du bim måndag??? du kan inte prova testa ett till idag?? =) Tror du e preggo =) Hoppas då på det o som jag såg på dina test tyckte jag det såg ut som plus!!!!
    Mitt hopp är inte ute för dig förns tanten kommer Glad{#emotions_dlg.flower} KRAM
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester