• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten testat nå mera??

• Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-18 10:02:23 följande:
    japp måndag ... mmm får seeeeeee=) inga test hemma ju,ska försöka testa idag 
    Ja jag håller då tummarna =) hojta till ifall du ska testa sen, är grymt nyfiken =) och Hoppfull =)
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-02-18 19:35:46 följande:
    tjena brudar ^^ hur e de me er idag?? kram kram!!
    PS. NI ÄR BÄST :)

Tack de samma =)
    här e de bra, haft meandi träff idag oj va pengar som försvann =P hehe men faktiskt rätt mkt till mig själv =) Nöjd =)
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-02-18 19:42:43 följande:
    ooohh :P de låter niiice :) fast lite tråk att pengarna måste försvinna ^^ 

kul att höra de e bra me dig.. jennie ja fatta int riktigt hur de gick för dig!? vart de inget me alla dina plus?? :O 
    nope men jag föstod nästan de eftersom dom försvann, varför de kom upp ha jag ingen aning om. men denna gång ska jag ej börja testa så här tidigt som jag gjorde då. utan första testet bli max att ja 5 dagar före bim.
    alltså kanske jag börjar testa kring 8 mars skulle jag tro. kommer ta ett test kring nästa helg också bara för o kolla, har 28 el 36 dagars cykel så får se vad som händer =) men äter borago nu så jag hoppas de går vägen denna gång =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-18 21:17:36 följande:
    Meeeen!!! Varför går det inte? Försöker igen

...kul med Meandi-träff! Jag är säljare :)
    Ja ded e  sper kul =) Men va roligt, jag har också varit det i 5 säsonger =) men inte nu längre =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-18 21:24:34 följande:
    Jennie: nähä? Varför slutade du?
    de fnkade inte med o ha gubben borta o joba, samt jobba själv, samt sälja blev mer o mer kvälls jobb och svårt o få barn vakt.
    But i loved it =) o älskar kläderna fortfarande =)
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-18 21:30:18 följande:
    Jennie: okej, i see! Jag har ju bara hunnit med 3 träffar ;)

Tips på vad jag kan berätta när jag står där? Känner mig dötrist och det går supersnabbt!
    visa olika matchningar osv, tala om att om de e något kunderna e missnöjda med att dom hör av si direkt, osv, man ska inte prata så mkt tycker jag tan visa olika matchningar o sedan får knderna klämma o känna på plaggen och man står där som stöd o visar ifall dom blir osäkra typ *jamen till den här så kan du ju matcha ihop med den här osv*
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-18 21:43:24 följande:
    Tack! ;)

Var är du i cykeln nu?
    dag 13 efter mensens första dag =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester