• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83: Ser mkt bra ut på testet ditt =)

• Jennie83
    Niicesara skrev 2012-02-14 18:53:22 följande:
    Dom ringde från gyn idag med mina provsvar från igår. HCG hade ökat från 110 till 321 men det var enligt dom inte bra. :(
    Ska det inte dubblas varannan till var tredje dag?
    Bör jag vara orolig?
    i villken vecka är du i nu???
  • Jennie83
    Niicesara skrev 2012-02-14 19:04:34 följande:
    Jag är i vecka 4+5 cirka.
    men kanske det kan va tidigt för att de ska börja öka ännu räcker j kanske med nån dags felräkning osv.
    Vad sa dom då? skulle d få ta mer prover???
    Hålelr tmmarna!!!
  • Jennie83
    Niicesara skrev 2012-02-14 19:06:18 följande:
    Hade ÄL runt den 28e enligt ÄL testerna. Och mitt HCG låg på 110 i lördags så det har ju ökat mer än dubbelt på 2 dagar.
    Men varför sa dom att det inte va bra??
  • Jennie83
    Niicesara skrev 2012-02-14 19:09:20 följande:
    Ska tillbaka på måndag och ta fler prover och se om det fortsätter öka. Men hon sa att det ökar för lite och inte verkar vara en normal graviditet.
    Ska eventuellt göra ett VUL för hon sa att är det en normal graviditet så ska det synas något då.
    okej, skönt dom kollar upp det iallafall!!! hålelr tummarna för dig/er!!!
  • Jennie83
    Niicesara skrev 2012-02-14 19:11:01 följande:
    Hon sa bara att en ökning från 100 till 321 var för lite. Men jag fattar inte för överallt man läser så ska värdet dubblas varannan dag och det har det ju gjort. :/
    ja det har ju det....
  • Jennie83
    Skrutt 83 skrev 2012-02-14 20:41:13 följande:
    Jennie: jag använde monitorn första gången den månaden jag plussade :D inboka om du är intresserad att köpa! :)
    Låter bra =)

Rackarns att jag inte frågade tidigare har hunnit köpa en =/ nåväl....

en fråga man kan inte börja använda den efter mensen? hade ju mens förra veckan o tippar jag får hem den tors el fre i veckan e de försent o använda den då???
  • Jennie83
    Hoppas 2012 skrev 2012-02-14 20:14:43 följande:
    Jennie - jag använder monitorn, första månaden nu.
    Måste man börja använda den då man får mensen eller kan man starta med den efter åt???
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester