• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nelliepop skrev 2012-02-01 20:35:54 följande:
    Har man ett x går inte grav hormonerna upp lika snabbt.. Man behöver inte blöda heller. Det gjorde inte jag på mitt x...

Blir det inte starkare borde du kolla upp det...  
    om de blir starkare då vad gör man då??? och vad e det då? fortfarande X????
  • Jennie83

om sticka visar neg då alltså blankt imorrn/eller ikväll kan de ha vart spökstreck då?

• Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-01 21:54:55 följande:
    Jennie: ja det sista verkar ju neg! Hm....
    ja jag ndrar för ja menar hade de vart nå sånt så hade ju alla test visat något tycker jag ju, nä nu ska jag inte skrämma upp mig. ska göra ett test till o kolla, tror som sagt anting e de för tidigt eller så blev de inget.

för plssen ha ju som sagt försvnnit efter 10 min, (på cb) o kollade nu på rfsu så va de med borta......

jaja skit samma ska kolla ett test till o se vad de visar. sen testar jag till veckan
  • Jennie83
    Mini Léonie skrev 2012-02-01 22:01:21 följande:
    Jennie:
    Jag tror vi kan konstatera att det är spök. Testlagret ger mig blankt med.., RFSU och CB är med andra ord inte att lita på..,
    e de något där????
  • Jennie83
    Knasten83 skrev 2012-02-01 22:07:59 följande:
    Jennie: jag tror inte heller du behöver va orolig. Va bara uppmärksam på din kropp och är det så att du får ont eller du känner mer på ena sidan bör du uppsöka läkare. Vänta och se om mensen kommer först och främst! Men jagförstår att dukänner dig förvirrad....
    Jomen precis skulle något vara tokigt så givet jag ringer akut.

ja menar ifall nu de e att jag haft äl förra veckan också,  o till veckan de sklle visa sig vara ett Ordentligt +
    kan de va X då eller kan jag faktiskt vara gravid?
    haha förlåt blev så nojjig nu =/
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-02 10:02:01 följande:
    jennie! testat idag ???

jaha dag 6 idag ,brukar få utslag dag 9-10...längtar efter att sätta igång sen se om boragon har hjälpt mig !! =)

försök nr 8 nu  
    skulle ta sista CB men då funkade det inte, kontrollstrecekt kom aldrig pp...... ska handla ett test till o se
  • Jennie83
    sweasmamma skrev 2012-02-02 10:41:25 följande:
    jennie testa nu dååå!!! =) vill se . håller ju så på dig 
    haha måste j in på samhället o handla ett test =)

blir i em  jag testar =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester