Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
nu är det sant Bf 9/10 om någon vill lägga in mig på listan
Gummsan, vet inte hur de går, tror min kropp e knäpp.... väntar på rfsu testet ska bli klart nu..
visst hade din äl ädraat sig???
De roliga e att jag hade fullt utslag på ältestet nu i veckan....... hel sjukt, o alla dessa +....ja jag vet ju inte vad de är.
mensen kom 36 dagar efter mf, vet ej om cykeln kan ha blivit rubbad på nå vis.....
Men iallafall ingen mens ännu så vi får se vad som händer, i varje fall vet jag att om de inte är bebis denna gång så ska jag inte testa tidigt nästa månad!!!! man blir ju galen =P värre än vanligt =P hihi
soffie: vet ej riktigt när jag har bim, ingen mens ha kommit iallfall. kommer den så e de säkert att jag aldrig ska börja testa så här tidigt igen.
fick igen mensen 36 dagar efter mf:et. så cykeln min verkar ha fått sig en rubbning på antal dagar därför e bim osäkert
EM rfsu otrixat
ja jag ska göra ett test åt morgon. o visar de inget så skiter jag i det här tills på fredag
rfsu testen såg ut så här sist jag va gravid, men de e som sagt bara vänta o se =)
Kram på er
Lousie: Grattis =)
Go natt tjejer,
nytt test imorrn ifall vi inte sover för länge (ska upp o jobba)
Go natt