• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

NeLe skrev 2012-01-29 16:08:22 följande:
    Jennie, usch hoppas verkligen man slipper fejsa drömmarna irl!
    Har drömt mardrömmar varje gång o de ha vart lgnt =) men rädd o arg ha jag varit, drömmde sambon va otrogen va sr på han en hel dag haha
  • Jennie83

varför ska de va så svårt o få en bra bild o nu pptäkte jag ahde fotat med svartvitt =P... ej trixat, kvällens rfsu........ nån som vill????
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-29 17:28:36 följande:
    För att sist jag var gravid tyckte hon att de räckte med barn sen så hon tyckte att jag skulle sterilisera mig
    MHÄ hvva så säger man väl inte
  • Jennie83
    Helenmedh skrev 2012-01-29 17:37:24 följande:
    Jennie: ser ett extra streck på min iPhone :) men hur många test har du tagit ny och när är bim?
    haha,

bim  till veckan nångång n när jag räknat rätt
  • Jennie83
    popcornplaya skrev 2012-01-29 18:40:12 följande:
    Kan du inte ta en ny bild som inte är svartvit? Ser kanske nått på bilden men väldigt svårt att se!
    Älskade Philip 080716 och älskade Alice 101111(sarahsbaby.blogg.se)

Testet e kastat.....men de. Tordd ju komma fler
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-01-29 22:46:28 följande:
    hmmm ja tog mitt sista test nu... mensen har ju fortfarande int kommit.. men hann int kolla på stickan för vart tvungen att ka iväg.. testade 20.53 .. kom tillbaka 22.20 ca,, vet juh att man int ska läsa av efter 30 min...

fundering.. kan streck bli jätte svagare när testet torkat om de e tidigt ? (har juh hört om de..)
    för kollar man på testet ser man inget såå,., men om man har lampa bakom ser man ganska klart ett streck.. på rätt plts.. dock svagt...

hur ska man tolka de?

har juh fortfarande massa symtom.. mår illa som tusan,.,, 
    Bild tack =)

ja såg du trixade mitt =) tackar så mkt =)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester