• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Trixat

Otrix

Rfsu otrix

CB trixat

CB otrix kväll

• Jennie83
    popcornplaya skrev 2012-01-28 21:43:00 följande:
    Jennie: ja gravid är du allt :) känns inte som det är nån tvekan om det! Sen är det en långsamm stegring på dina tester men det är ju ändå en stegring!
    Är de såååå????

ska jag lägga in bilden från sist jag va gravid? (då de blev mf???) så ni få se igen?
  • Jennie83
    angie91 skrev 2012-01-28 21:48:12 följande:
    Gravid e du juh :) garanterat!!

här e rfsu :)

dags o ta ett digitalt??

Haha näe f*n de våga jag inte, inte än, kanske på måndag har bara 1 digitalt hemmaGlad

hihi ja man ser ju =)
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-28 22:41:23 följande:
    Jennie: Du måste ju bara vara gravid. RFSU är ju svinsvårt att få streck på
    Ja, jag hoppas nu då de syntes så ydligt på rfs också!!!
  • Jennie83
    Gummsan skrev 2012-01-29 07:35:49 följande:
    Ne det syntes innan med. Men jag tycker att vissa av dina cb har vart starkare än detta. Men det är nog dom du tagit på kvällen tror jag... 
    När va det du hade bim? 
    ja konstigt att de e starkare på kvällen, varför blir de så???
    tror åt veeckan nångång tisdag typ kanske
  • Jennie83

Kan jag lita på det nu?

Nele mardrömmar e vanliga, hade mkt mardrömmar då jag väntade båda barnen, om missfall, otrohet, att sambon lämnar mig osv inte kul men

Sweasmamma: Uscha för mensen =( de där borago verkar ju funka, ät också bisolvon 3 tabletter dagligen 2 gr tidigare har det funkat på mig =) de e slemlösande, dom säger även att mannen ska äta så =)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester