Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Här är en bild nu när det torkat lite.
Ser man ett streck igenom då ja då kan det vara positivt, annars är det nog bara ett spökstreck tyvärr.
Drog ned ljusstryrkan på testet som fotades inom tidsramen då blixten gör att teststrecket inte syns, så nu kanske det syns bättre.
Hej!
Jag testade idag med morgonurin 10dpo (mensen beräknad till den 7/11) på babyplans testa tidigt stickor och fick detta svaga streck? Testade då med Clearblue ultra tidigt digital med samma urin och fick ?inte gravid?. Vad tror ni? Kan jag ändå vara gravid?
Det är klart man ser om det är positivt om det visar klart och tydligt att det är det. Men ibland kommer ju dessa spökstreck fram, och de gör en lätt förvirrad. 🙂
Av min erfarenhet och 10 Tusen test senare har jag kommit fram till att, om det är positivt så syns det mer om man håller en ficklampa bakom testet. Är det
spökstreck så syns det inget igenom alls igenom. Mixtra med ljus är jag inte heller ett fan av.
Det bästa är att det ökar naturligtvis då slipper man vända och vrida på sina test. Alla är ju inte coola och väntar till bim och tar ett digitalt tex, det är ingen sport i det 😄
Man gör som man själv vill helt enkelt.
Det där ser positivt ut 😀
Igår och idag
Jag ser ett svagt streck på nedersta. 😃
Hej!
Vad tror ni om detta? Kom inom tiden. Endast dragit ner ljusstyrkan, var så konstigt väder idag. :)
Jo det kan nog vara nått där. Testa igen om 2 dagar så hoppas vi på en stegring. Vilken Cd är du på?