• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nommsan skrev 2023-08-08 22:38:30 följande:
    Nä de gick sådär, ser ut som de avstannat eller nåt. Såg inga hjärtslag så ska tillbaks om 10 dagar. Märkligt att plussen blir starkare och starkare. Skitjobbigt. 

Men kan det inte vara så att du kanske inte är så långt gången som du tror, därför syntes inga hjärtslag. Sen att de tror att det stannat av är säkert för att det inte är så stort som 6 veckor. 🥰 Jag hoppas verkligen att de ser ett hjärta och att det tagit fart om 10 dagar. 

• Lojsan DN
    Nommsan skrev 2023-08-09 13:40:53 följande:
    Jo, jag har ju gjort ivf så vet ju exakt. Men vi får se. 😊
    Jaha det visste inte jag.😯 Ja då håller jag tummarna för att det är som det ska ändå. 
  • Lojsan DN
    Mepås skrev 2023-08-12 09:57:42 följande:

Hjälp!! Är på äl+6 idag, tog ett sånt superkänsligt testa tidigt babyplan och ser knappt en svag skugga (obs inom testtiden). Ser ni något????

Ser heller ingenting, om du har is i magen så vänta iaf 2 dagar till innan du tar ett nytt test. 
  • Lojsan DN
    Mikaelamini skrev 2023-08-15 20:01:28 följande:

Tycker ni det ser ut som detta har ökat? JAG VET att man inte kan tolka resten utifrån stickorna på digitalt men det är dom enda jag har just nu och efter 7 kemiska så försöker jag bara hålla hoppet uppe. Rynkar på näsan

(Det står fortfarande gravid 1-2 veckor, hade äl 1 eller 2 augusti.)

Det ser ut att stegra 😃
    Jag har läst att det kan ta upp till en vecka +- innan det slår om. Om jag förstår det rätt så är inte din mens försenad en, så det är fortfarande färskt. Ha lite i i magen och testa igen om 2-3 dagar som Syskonförsök skrev. 

• Lojsan DN
    Villblimamma98 skrev 2023-08-17 19:56:27 följande:
    //

Vad tror ni? Äl + 11
    Jag tycker inte det ser ut som ett typiskt spökstreck, har du inte fått något på de andra testen du tagit och sen kom detta.  Då tror jag att det kan vara något på g 😃 Testa igen om någon dag, så håller jag tummarna. 
  • Lojsan DN
    frikenfröken skrev 2023-09-27 21:38:48 följande:

Hej! Ser ni något här? Jag ser något men är osäker.. kan de vara spöksträck?

Jag tycker mig se ett plus, men ta ett till om någon dag för att vara säker. 
  • Lojsan DN
    Anett83 skrev 2023-09-30 16:00:38 följande:

Hej alla vad tycker ni har gjort idag torkat och utan torkade

Det är så svårt att se på dessa bilder, men har du möjlighet så köp det digitala testa tidigt. Där får du svart på vitt  😊
  • Lojsan DN
    knäpptjej skrev 2023-10-03 08:01:54 följande:
    nte 

Den nedersta bilden ser jag ett streck, men frågan är om det är blått? Det är ju faktiskt brett och fint ändå inget smalt typiskt spökstreck skulle jag säga. 

Ta ett tidigt digitalt så slipper du massa frågetecken. 

• Lojsan DN
    Villblimamma98 skrev 2023-10-10 06:30:05 följande:

Äl + 9 vad tror ni? Bilden är inte redigerad jag har bara jävligt kass badrumsljus. Det enda jag ritat till är pilarna för att visa var jag ser ett ljuuust streck. Fotot är tagen 5 min efter testet och enligt bruksanvisning ska man läsa av testet 3-5 min efter. hoppas inte familjeliv förstör kvaliteten för mycket nu...

Jag kan faktiskt se ett streck på bilden, och det ser rosa ut. 

• Lojsan DN
    Sjp30 skrev 2023-10-27 10:11:39 följande:

ÄL + 10 eller 11, är det ett spökstreck eller kan det vara något? Skäms Borde det inte vara starkare isåfall?

Lite mer tydligt i verkligheten än på bild (Har inte redigerat bilderna).

Tog ett likadant test för två dagar sen men det var totalblankt.

Det där är positivt, och nej det behöver inte alls vara starkare en så. Tycker det ökar bra om det var blankt för 2 dagar sedan. När har du bim? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester