• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

annaskm skrev 2022-07-31 15:05:57 följande:

Nej har inte testat något mer, tänkte att jag väntar lite. Men som sagt jag blöder pyyytte lite nu sedan igår morse. Mest ljusrosa blod och har Inge mensvärk alls vilket jag ALLTID annars har

Kan ju vara en implantationsdip om du inte brukar ha det så ? ???? 
  • Lojsan DN
    GöteborgskanD skrev 2022-08-02 06:58:18 följande:

Ser ni något eller är det mina ögon som spelar mig ett spratt? Tacksam för hjälp!

Jag kan ana ett svagt svagt streck, men ta ett nytt om 2 dagar eller nått :D
  • Lojsan DN
    Hoppas 2012 skrev 2022-08-02 09:31:39 följande:
    Tack!! Det var efterlängtat efter 2 missfall
    Grattis! {#emotions_dlg.flower}
  • Lojsan DN
    Liina1985 skrev 2022-08-02 10:57:23 följande:

Mitt test som såg ut såhär (bild nedan) tog jag igår. 

visades inom rätt tid men idag tog jag ett nytt test från ett annat märke som ska kunna mäta mindre hcg och det var heeeelt blankt. inte en gnutta streck 

RFSU är tyvärr kända att ge spökstreck :( 
  • Lojsan DN
    GöteborgskanD skrev 2022-08-03 07:12:38 följande:

Tack till er som tog er tiden att försöka tyda mitt test. Ni hade rätt! Mitt suuuupersvaga streck var positivt! Så lycklig!! 

Grattis! {#emotions_dlg.flower}

• Lojsan DN
    J3nnif3r skrev 2022-08-04 19:01:27 följande:
    Går bara o väntar på att clearblue ska kunna bekräfta med. Eviga väntan
    Det syns tydligt att det är ett streck där. Har du tagit något i dag? 
  • Lojsan DN
    J3nnif3r skrev 2022-08-05 22:24:37 följande:

Lojsan DN. Går inte o citera. Nej, inte haft koncrntrerad urin så undvikit o ta ett test. Ska föraöka dricka mer vatten så får jag testa på söndag 

Du spär ju ut ditt urin om du dricker mer vatten, så det rekommenderar jag att du INTE gör. Ta ett test på morgonurinen som inte är utspätt så blir det bäst. Drick alltså inte för stora mängder på kvällen innan bara. 
  • Lojsan DN
    J3nnif3r skrev 2022-08-06 09:01:24 följande:
    Får ingen koncentrerad urin för att jag dricker för lite. Därav måste jag dricka mer. Morgonurinen funkar inte. Plussar på kvällen när jag vätskat upp mig på morgonen och gör uppehåll på 4 h.

När du dricker för lite vatten blir urinen mer koncentrerad. (googla så får du se)
    Du spär ju ut det om du dricker mer. Drick som vanligt bara, så blir det nog bra. 

• Lojsan DN
    Chilins skrev 2022-08-16 18:05:47 följande:
    Gjort en så dum grej att testa redan äl+8. Aldrig testat med babyplan förut. vad ser ni? Brukar det vara vanligt med spökstreck på babyplan? 
    Jag ser ett streck, jag har aldrig upplevt spökstreck på dom. Så du kan nog ta det som ett positivt. Testade själv positivt på dom äl+9 
  • Lojsan DN
    Gladhund skrev 2022-08-18 06:57:09 följande:

La ett inlägg för 10 dagar, men har gjort ett nytt test idag. 1 med blixt 1 utan, vad tror vi vågar man hoppas?

Det där är positivt Skrattande
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester