-
såååå tristmammelie1891 skrev 2012-08-14 12:13:41 följande:Som jag trodde, negativt test.
-
japp.. nytt försök på ultraljud i dag... skulle varit i går men de ringde återbud en timma före... så IDAG hoppas jag på att ingen är sjuk och att jag får hälsa på lillgrisen där inne..Puffmajs skrev 2012-08-14 12:17:42 följande:18+6 redan :D Oj! :) Kuul :) vecka 31 här för mig
-
men... jag ser ju något där jue...mammelie1891 skrev 2012-08-14 12:22:52 följande:
Precis som på Helenes...... -
Mammelie... bara dragit upp klarhet och skärpa..alltså inte lagt till någon färg eller ljus/mörker...
svagt men visst är det något där??? Kan ju vara en skugga eller spök.. men blankt är det inte -
SUPERGRATTIS HELENEH!!!!
Sa ju det ju
Vad roligt... nu vill vi se fler plus
Själv gjorde jag äntligen mitt ultraljud i dag.. allt såg bra ut blev flyttad en dag bara så bf är nu 10/1 istället för 9 men det är ju strunt samma. Men inget kön... det gick inte att se för liten knep ihop benen *S* -
Alltså.... KNASTEN när ska du testa igen.. för när jag kollade ditt tidigare test och jämförde med helenemedh så fick jag ju trixa mer på hennes än på ditt
-
Knasten.. håller handen via cyber... fast du får stå ut med att jag är både naken och prickig *fniss* Har målat taket och det skvätte.... så nu tänkte jag hoppa in i duschen men såg ju att du skulle testa så jag väntar lite
-
NÄÄÄ knasten... naken tänker jag inte sitta i fyra timmar så jag går o duschar och återkommer
-
ja jag sitter här 17.30 också helt klart.... ställer larmet på mobilen...isflikkan1 skrev 2012-08-15 13:44:12 följande:Me me me me meeeeee
Då har jag sladdat hem från jobbet på moppen och kastat mig upp för trappen och tagit fram luren!!! -
billiga tester skickar nästföljande dag om man betalar med kort.viochdu skrev 2012-08-15 16:14:00 följande:Kohler: måste du vänta på det? Vet han inte om?
Alexander: ja, med digitalt.
Ni som beställer från billiga-tester, hur fort brukar det gå?!