Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-08-14 12:13:41 följande:
    Som jag trodde, negativt test.
    såååå trist
  • slemtorsk i din bralla
    Puffmajs skrev 2012-08-14 12:17:42 följande:
    18+6 redan :D Oj! :) Kuul :) vecka 31 här för mig
    japp.. nytt försök på ultraljud i dag... skulle varit i går men de ringde återbud en timma före... så IDAG hoppas jag på att ingen är sjuk och att jag får hälsa på lillgrisen där inne..
  • slemtorsk i din bralla

Mammelie... bara dragit upp klarhet och skärpa..alltså inte lagt till någon färg eller ljus/mörker...

svagt men visst är det något där??? Kan ju vara en skugga eller spök.. men blankt är det inte
  • slemtorsk i din bralla

SUPERGRATTIS HELENEH!!!!

Sa ju det ju

Vad roligt... nu vill vi se fler plus

Själv gjorde jag äntligen mitt ultraljud i dag.. allt såg bra ut blev flyttad en dag bara så bf är nu 10/1 istället för 9 men det är ju strunt samma. Men inget kön... det gick inte att se för liten knep ihop benen *S*

• slemtorsk i din bralla

Alltså.... KNASTEN när ska du testa igen.. för när jag kollade ditt tidigare test och jämförde med helenemedh så fick jag ju trixa mer på hennes än på ditt

• slemtorsk i din bralla

Knasten.. håller handen via cyber... fast du får stå ut med att jag är både naken och prickig *fniss* Har målat taket och det skvätte.... så nu tänkte jag hoppa in i duschen men såg ju att du skulle testa så jag väntar lite

• slemtorsk i din bralla
    isflikkan1 skrev 2012-08-15 13:44:12 följande:
    Me me me me meeeeee Tungan ute
    Då har jag sladdat hem från jobbet på moppen och kastat mig upp för trappen och tagit fram luren!!!
    ja jag sitter här 17.30 också helt klart.... ställer larmet på mobilen...
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-15 16:14:00 följande:
    Kohler: måste du vänta på det? Vet han inte om?

Alexander: ja, med digitalt.

Ni som beställer från billiga-tester, hur fort brukar det gå?!
    billiga tester skickar nästföljande dag om man betalar med kort.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester