Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

fancyface3 skrev 2012-08-16 12:22:23 följande:
    Nån som kan trixa lite ? Och allvarligt hur mycket kissar ni? För jag blir galen på att behöva gå på toa typ mins varje kvart som att jag druckit flera liter vatten trots att jag knappt druckit
    Den är så himla ljus... går det att få med mer skärpa?
  • slemtorsk i din bralla
    fancyface3 skrev 2012-08-16 12:25:48 följande:
    Kan testa skicka en annan bild
    ja gör det.. en som inte är så ljus och skarp... blir så mycket reflektion av det vita
  • slemtorsk i din bralla
    Gummsan skrev 2012-08-17 11:09:17 följande:
    Svårt :-/
    Gummsan.. visst hör du till Borås BB??

Jag funderar på en sak.. kan man fortfarande åka på studiebesök på förlossningen och kolla in lite hur det ser ut och verkar? Jag går ju privat hos barnmorska inne i Göteborg så jag vet inte om de fixar sådant, om det nu ens går. När jag väntade sonen var vi på studiebesök på Mölndal men där fick jag ju inte ens föda sen Skulle kännas bra om jag fick kolla upp stället lite.
  • slemtorsk i din bralla
    Skrot o Korn skrev 2012-08-18 10:19:25 följande:
    Hej!
    Jag har precis plussat, men jag kan inte tro att det är sant. Att mina ögon spelar mig ett väldigt elakt spratt.
    Vi har 22 månaders försök bakom oss, med 2 tidiga missfall. Tog ett test imorse på BIM -3- 4 bara för att jag vaknade imorse med en känsla.
    Har tidigare plussat på BIM-1, men inte så starkt som jag fick idag. Kram till er allihopa!

ftp.jpg" alt="" width="600" height="450" />

Vad roligt... grattis och lycka till
  • slemtorsk i din bralla
    swallow the moon skrev 2012-08-18 10:25:26 följande:
    frågar igen, ökar spökstreck i styrka? kan nån lägga upp bilder på spökstreck tack
    spökstreck ökar INTE.. de är ju just missfärgningar eller dåliga tester... om ett streck ökar i styrka är det med största sannolikhet ett äkta....ska se om jag hittar några gamla tester i mina gömmor så kan du få se... återkommer straxt
  • slemtorsk i din bralla

vet inte om det funkar att länka till album men här är ett försök.. detta var ett spökstreck

www.familjeliv.se/hem/slemtorsk_i_din_bralla/galleri.php&page=47#

(Sidan 47 i mitt forumgalleri i annat fall- bilderna som heter ti7 och ti4)

även denna.. se det översta testet OCH det understa....

www.familjeliv.se/hem/slemtorsk_i_din_bralla/galleri.php&page=64#
    (eller så sid 64 i mitt forumalbum..alla de fyra nedersta bilderna)

• slemtorsk i din bralla
    JosieP skrev 2012-08-18 11:05:08 följande:
    Om man har fått MF kan man gravtesterna ändå öka i styrka??

ja det kan de... hcg kan fortsätta att öka efter ett missfall under en viss tid men det ökar inte i "rätt takt" så om man tvekar på om man fått missfall eller ej kan man ta blodprov för att kolla hcg-stegringen med några dagars mellanrum.

Sen är det ju inte alltid säkert att man fått missfall för att man tror det......
  • slemtorsk i din bralla
    JosieP skrev 2012-08-18 11:09:33 följande:
    Men jag har haft blödningar till och från så man blir ju lite orolig..
    som jag har berättat.. så hade jag blödningar i nästan tre veckor från vecka 4+ till vecka 7+... är i vecka 20 nu och såg bebis så sent som i tisdags.....

Hur långt gången är du?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester