Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

åååå tjejer.. jag har känt en spark... Alltså jag har ju kännt buffar o fladder i magen sen vecka 13-14 någon gång men nyss satt jag här i godan ro och bara TJOFF en rejäl en vid sidan om naveln och så en liten buff efteråt... haha...

Helt galet vilken häftig känsla det är...

Nu väntar jag bara på Knasten också och hennes (förhoppningsvis positiva) test..

• slemtorsk i din bralla

Sökte upp artikeln nu... det var ju tester som används på kliniker....retligt om någon gått dit för de är rädda att vara gravida.. och det nu gått för lång tid för abort tex..

Det är ju roligare om det är ngn som trott de inte varit gravida när de VILL vara det.. blir ju en glad överraskning liksom.

• slemtorsk i din bralla
    Lizz89 skrev 2012-08-15 17:33:38 följande:
    Behöver fråga er kunniga om en sak. Blev ju gravid för ca 3 veckor och fick sen missfall den 4 augusti.. Blödde först lite o sen som en mens.. ont i endast ryggen men samma symptom på att de skulle vara missfall. Mina bröst ömmar inte längre men alla andra symptom finns kvar. Tog ett test för en stund sen som visade svagt positivt.  Har då endast hållt mig i ca 1 timma.. Hur länge blir de plus efter missfall?? Har haft 2 missfall tidigare, 1 i v 8 och de andra i v 5.. På dom tidigare missfallen så har testen visat negativt bara efter 2-3 dagar??. Fattar inget.
    har du fått bekräftat att det var missfall då????
  • slemtorsk i din bralla
    Lizz89 skrev 2012-08-15 17:43:38 följande:

nej det har jag inte.. Fast blödde lika mkt som dem andra gångerna, samt att de va klumpigt.. 

Knasten: Jag ser dina streck också :) Tror också bara att de är för tidigt.. Håller tummar och tår för dig. :) 

det kan ju ha varit slemhinnor bara... Jag blödde ju i tre veckor och är gravid fortfarande... hade iofs inte så mycket klumpar men lite var det allt.

Du kanske skulle gå o kolla upp det...
  • slemtorsk i din bralla

Knastens oredigerade bild.. grejen är att i mailet så är ju bidlen ganska liten och då ser jag ett plus...ska pilla med skärpan på den lite sen

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester