Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

strumpan123 skrev 2012-08-09 12:17:42 följande:
    Vart finns doc morris testen?
    på Doc Morris apoteken... De har en hemsida där man kan kolla vilka städer de har apotek i, men de har dragit ner något väldigt för de gick inte med vinst så flera apotek som fanns förra året finns inte längre
    Läs min nya och förbättrade presentation. Min mailbox står öppen för alla..
  • slemtorsk i din bralla
    Tess26 skrev 2012-08-09 12:25:38 följande:
    Kan ingen starta en ny tråd där man KOLLAR GRAVTEST?!?!?!?!
    Eller så går vi vidare och släpper allt... jag kan göra det..kan ni?
  • slemtorsk i din bralla
    strumpan123 skrev 2012-08-09 12:27:17 följande:

jaha därför jag aldrig sett såna måste kolla men tror inte det finns här i närheten
    nä de är inte jättevanliga... men annars är ju apotekets vanliga.

Jag hittade testlagrets på en hälsokostbutik i Göteborg, men de var i en helt annan förpackning än den man får när man beställer på nätet och så klart dyrare men stickorna var betydligt bredare än de man får från nätet..... fast nu har det ju varit en hel del spökisar med TL så jag vet ändå inte om jag skulle lita på dem
  • slemtorsk i din bralla
    Tess26 skrev 2012-08-09 12:32:40 följande:
    Det verkar gå dåligt....jag ser bara telgebos tjaffs överallt heeela tiden och blir bara på dåligt humör . WHatever.
    förstår dig. Finns andra trevliga ställen att diskutera på  om det blir för jobbigt
  • slemtorsk i din bralla
    Flikkan skrev 2012-08-09 01:42:48 följande:

Hejsan! Kan någon hjälpa mig med dessa tester? BIM -6 Morgon och på natten är dom tagna! Tack på förhand! :)
    jag ser något svagt.. men svårt att avgöra om det är rätt bredd på strecket och jag ser det bara på det översta...
  • slemtorsk i din bralla
    Flikkan skrev 2012-08-09 12:45:26 följande:
    Jag hoppas så! :)
    Bim-4 idag bara! Har tagit nytt idag och det kan synsas lite starkare där, men det lär inte ha blivit någon tilltäcklig stegring i hcgt!
    Hur ofta gör de det, och hur mycket? :)
    det dubblas varannan till var tredje dag. Jag kunde se stegringar på mina test varje dag men de var minimala kan jag säga..... det var tydligare varannan dag..
  • slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-09 12:45:54 följande:
    någon?

jag anar också något... mycket svagt.. men en aning...
  • slemtorsk i din bralla
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-09 12:49:52 följande:
    Nu jævlar ska jag testa !!!!
    Bestællde hem 5 tester 69 kr utan frakt (danmark)
    familjevaruhuset.se/index.php?route=product/p...
    Jag hoppas dom e bra !!
    Men jag bestællde dom nu så førmodligen i morgon ELLER på lørdag har jag testerna hemma
    BIM i morgon och allt ser så ljust ut wooohoooo !!!
    får du post på lördagar??? Vi får knappt post varje vardag här *S*

Hoppas du får bra positiva test
  • slemtorsk i din bralla
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-09 12:53:50 följande:
    Sjukt va vi får post mån tis ons fre lør søn
    Tor ær det varigerande ibland i bland inte .
    Reklam på søndagar bara men på lærdagar ræningar hahahahaha
    Så nu bara vænta o vænta !! EVIGHET ''suck''

men det e ju bra mindre rækningar før er då

Jo jag hoppas på ett + annars stryper jag postmannen hahahaha
    haha... ja en annan bor ju på landet så det är inte alltid posten kommer.. och kommer den så är det aldrig före 14.30......jag har visserligen aldrig strypt brevbäraren pga negativa tester men han har legat risigt till pga annat som när min brudklänning inte kom *ASG*
  • slemtorsk i din bralla
    3 barns mamma84 skrev 2012-08-09 13:01:15 följande:
    Hahaha men hur får en brudklænning plats aha hem leverans ?
    Det har vi med då med stora packeter om mannen skulle bestælla bil delar till dig osv .
    Vi bor också mitt i skogen eller hmm hær finns det inte skog precis men massa kor grisar och många många vildkatter !!
    Vår post man kommer med sin moppe hahahahaha mitt i vintern med stakaren
    den kom med postbrev, DHL-leverans och de lämnar till posten. Så fick jag fylla i en blankett att det var okej att ställa den på trappan om vi inte var hemma... vi gasade hem (hade ju trackingnummer på paketen så jag visste att den var levererad) men ingen låda... jag blev skogstokig.. ringde posten dagen efter då jag var ledig.... pinsamt nog låg den i brevlådan nere vid vägen... den var vakumförpackad så den gick precis ner i lådan- han tyckte det var säkrare att lägga den där än på trappan - Nu är ju vi enda huset på vägen men tanken var ju god ha ha.. stackarn hann få en rejäl utskällning
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester