Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 01:28:53 följande:
    Ingen idé...vi spelar inte på samma plan ens....

Äsch felkvoterat...dumma telefon haha.
    Madelonen1 skrev 2012-08-09 01:12:19 följande:
    Men Telge, det var bara en åsikt slemmis hade om att avvakta med digitalt tills BIM, för de är ju trots allt ganska dyra. Alla måste få ha sina åsikter!

Så skulle det vara
  • slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-08-09 01:30:41 följande:
    hm va fel det där blev nu då

Det är för sent att sitta här tror det är ett tecken att man ska sova nu....hihi
  • slemtorsk i din bralla
    miapia43 skrev 2012-08-09 01:33:15 följande:
    lite tungt att bära på ett ufo. tänk va roliga dom små liven är. han blir nog glad för viket. hihi

Ja han är så spänd o glad...roligt att han är så stor att han förstår o kan vara med liksom..vi läser vänta-barn-appar tillsammans o läser min dagbok från när jag väntade honom...
  • slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-09 07:05:00 följande:
    jag ska aldrig mer testa mig nu... bim idag känns som mensen är här nu suck!
    jag som såg ett litet fint streck igår på cm testet.....

ser ni nått på detta ??

nä tyvärr inte   Ledsen för din skull
  • slemtorsk i din bralla
    mysmamman2 skrev 2012-08-09 07:08:39 följande:
    fast nått är det nu på den nedre bilden... tycker jag ser nått där.....
    jaa se på f*n nu när du sa det var jag tvungen att kolla ... och det ser ut som det är något där... *S* kanske har vaknat till lite... svagt svagt är det men "något" är där-....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester