Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Ja i förgår kväll fick jag ju ett relativt OK streck på apotekets test om än svagt. Antagligen på BIM -5 (kan tom varit BIM-6 inte helt 100 säker nu eft jag ju hade missfall/kemisk graviditet nu förra månaden och ÄL var 2 dagar senare än normalt).
Sedan igår fick jag ju svagare än vad jag hade fått i förrgår... men ändå synligt. Samt även svagt på testlagrets.
Nu imorse har jag enbart kollat med sticka fr testlagret.. och strecket är jäääkligt svagt.. hmm hmm vet att det kan bli starkare men kan inte låta bli att oroa mig när det gick som det gick förra månaden. Vill bara se någon form av stegring men inget än. Man är lite otålig Men idag är jag ju på BIM-3 eller BIM-4 och tycker iaf att det känns mer i tjejmagen nu och lite i brösten. Får väl antagligen bara ge mig till tåls. Här kommer iaf morgonens supersvaga test samt apotekets från igårkväll också.
Är väl rätt ok.. men morgonens sticka överst verkar något oroväckande.. ser svagare ut än någonsin.. typ man ser knappt något alls
Vad tror ni? vill ni se mina andra test klicka på att bara se mina inlägg.
Man kan inte avgöra HCG-halten med gravtest för det är olika halt i urinen beroende på olika orsaker.. enda sättet att säkerställa stegring eller sänkning är med blodprov. DU är garanterat gravid..är du det inte skulle jag bli myyyycket förvånad