Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten jag får inte till trix.. men jag har ju sett på dina tidigare tester och jag anar en skugga här..

tror att du är tidigt ute..eller du ÄR tidigt ute....avvakta..tror INTE det är kört för dig den här månaden, tvärt om

• slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-08-15 17:54:35 följande:
    Nä men svagare än det varit
    ja men de andra testerna du har tagit har du väl tagit på morgonen.. och sen har de inte varit CB eller hur??
  • slemtorsk i din bralla
    Knasten83 skrev 2012-08-15 18:01:32 följande:
    Remsan är väl inte att glo på? Plockat ur den
    jo då.. vet att folk gnäller om sånt men JAG gillar iaf isärplockade tester
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-16 11:39:33 följande:
    Va fan, verkar som alla kan känna den utan jag.. Jag har aldrig nått upp. och min partner (med längre fingrar) har oxå svårt att känna den.. verkar sitta så oerhört långt upp.. va bara nyfiken på att känna hur den känns. Men hur jag än sitter och vrider och vänder så känner jag den inte...

För så fort ett ägg blir befruktat så stängs väl tappen lr har jag fel??  oavsett om det fäst eller inte??
    äääh jag känner den inte heller... sen har jag inte grävt så mycket där uppe heller men någon gång har jag väl försökt och känner INGET kan jag säga...

Vet med mitt ex.. som var OTROLIGT väl utrustad så kunde jag känna när han stötte emot ibland.

Jag tror att den stängs först när ägget har fäst.. men jag vet inte säkert.
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-16 11:45:30 följande:
    Men är väl lite desperat  och försöker hitta alla de små tecknen som kan finnas

jo... jag vet ....

Men gräv inte efter tappen.. jag måste säga att jag inte tror att det är bra att gräva o leta för mycket där uppe. Sen vet jag att många här i tråden använder sig av "tappmetoden" men det förutsätter ju att man hittar sin tapp direkt..
  • slemtorsk i din bralla
    viochdu skrev 2012-08-16 11:57:24 följande:
    Knastens bild. Inte ändrat ngt utan den är bara utklippt...

jag ser ju en skugga helt klart.. jag drar upp skarpheten lite...kommer straxt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester