Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Mfjg
Ibland har jag haft det, men denna gången var det som mest därav blev jag positiv. Men det är ju olika för alla.
Mfjg
Ibland har jag haft det, men denna gången var det som mest därav blev jag positiv. Men det är ju olika för alla.
Godkväll tjejer!
Hoppas ni mår bra.
En fråga, om man inte får röd mens en månad utan bara bruna flytningar, kan man då räkna det alls som mens eller hur ska man tänka då? Jag hoppas mitt röda kommer snart så man kan starta om men just nu bara brunt.
Tacksam för era tankar.
Knasten . vad är det man kan beställa hos dig och var? =)
Skrutt83
Vad roligt att du testat monitorn och att du delar med dig av erfarenhet av den. Grattis till plus, härligt att den hjälpte. Var det första försöket eller första försöket med monitorn? All tips du kan ge mig är uppskattat!
Visst är det härligt att ha varandra här att prata med!
Jag testar inte i smyg utan mannen vet alltid, han är nödvändigtvis inte hemma just då men vet :)
NeLe - grattis, fint test!
Skrutt83 - du som använt monitorn. Jag är lite orolig över en sak. Fick bruna flytningar i måndags och ingen mens än. OM den inte kommer utan "mensen" denna månaden inte blev mer, då ligger jag ju illa till nu då man ska sätta på den innan dag 5 av mensen...
Har inte fått hem den än...
Liten - jag såg heller inget :(
Sorry Jennie, men du är bara på -7 :)