• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mfjg
    Ibland har jag haft det, men denna gången var det som mest därav blev jag positiv. Men det är ju olika för alla.

• Hoppas 2012

Godkväll tjejer!
    Hoppas ni mår bra.

En fråga, om man inte får röd mens en månad utan bara bruna flytningar, kan man då räkna det alls som mens eller hur ska man tänka då? Jag hoppas mitt röda kommer snart så man kan starta om men just nu bara brunt.
    Tacksam för era tankar.

Knasten . vad är det man kan beställa hos dig och var? =) 

• Hoppas 2012
    deecember skrev 2012-01-18 23:05:06 följande:
    Jag hade i princip bara färgade flytningar förra månaden (som var utan ÄL) Räknade från den dagen jag hade som mest, och det stämde "hyfsat" med ber. Äl denna..
    Hur menar du? Du hade ingen ÄL och sen ingen mens utan bara brunt? Sorry om jag är lite seg Obestämd
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-18 23:08:42 följande:
    Together: mensen kom igår, vi försöker inte aktivt utan ödet får bestämma! ;)

Fru2011: jag beställde ältest från testlagret som kommer imorgon men efter kvällens prat tänker jag sälja dem till den som vill ha. Tror jag beställde 21 st.. Sugen? :)
    Haha vad seg jag är idag, trodde du hade nån hemsida där du sålde nått..vad vet jag inte haha, men nu fattar jag, ni pratade om ÄL testerna...
    Jag har några hemma men vi har beställt fertilitetsmonitorn nu och vi hoppas o tror den kommer hjälpa oss och ge ett lugn så vi slipper tolka själva :)
    Men tack ändå...har inte Pumaan köpt allt än hihi? Det var du som skulle köpa va Pumaan? Eller missade jag där också..?
  • Hoppas 2012
    Jess86 skrev 2012-01-18 23:09:10 följande:
    Fru: Har du testat nåt mer sen det där svaga testet? Du kan ju fortfarande va gravid, kanske är en genombrottsblödning du har :)
    Testade negativt imorse senast så tror inte det är något tyvärr ....visst flera testar + efter bim men känner igen dessa tecknen :)
    Men nu vill man ju få mens så man kan börja igen..
  • Hoppas 2012
    deecember skrev 2012-01-18 23:11:00 följande:
    Ja, lite så.. Hade en liten stegring på Äl-testerna, inte riktigt lika starka som kontrollstrecket men så nära det gick. Vid menstid, blev det inte mer än lite "kraftigare" bruna flytningar i ett par dagar. Enligt BM hade jag då inte haft ÄL och ingen "riktig" mens borde heller komma...
    Aha...jag fick dock full styrka på ÄL test men man vet ju såklart aldrig :)
    Jag får avvakta och se och om det inte kommer får jag ta detta som mens helt enkelt
  • Hoppas 2012
    Knasten83 skrev 2012-01-18 23:14:57 följande:
    Men nuuu förstår jag! Pumann kollade på min syblogg!! :)) haha! Hon ville beställa! Www.heddishsaker.blogg.se
    Haha jag visste väl jag hade läst något. Fin sida!!! Fin bild hihi!! Supergulligt
    Knasten83 skrev 2012-01-18 23:15:23 följande:
    Jag hade också köpt monitor om jag inte haft Pcos...
    Ja jag hoppas den kan hjälpa på ett annat sätt än att tolka tester hit och dit :)

Dags att lägga sig, men svårt att hålla mig så lär ju läsa via mobilen haha

Natti natti fina vänner!
  • Hoppas 2012

Skrutt83
    Vad roligt att du testat monitorn och att du delar med dig av erfarenhet av den. Grattis till plus, härligt att den hjälpte. Var det första försöket eller första försöket med monitorn? All tips du kan ge mig är uppskattat!

• Hoppas 2012

Visst är det härligt att ha varandra här att prata med!

Jag testar inte i smyg utan mannen vet alltid, han är nödvändigtvis inte hemma just då men vet :)

NeLe - grattis, fint test!

Skrutt83 - du som använt monitorn. Jag är lite orolig över en sak. Fick bruna flytningar i måndags och ingen mens än. OM den inte kommer utan "mensen" denna månaden inte blev mer, då ligger jag ju illa till nu då man ska sätta på den innan dag 5 av mensen...
    Har inte fått hem den än...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester