• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-01-21 11:20:10 följande:
    Här kommer lite bilder i brist på annat..

Åh man blir så glad såhär en lördags förmiddag hihi
  • Hoppas 2012
    Lovva skrev 2012-01-21 11:34:21 följande:
    Tack tjejer! Jag skakar fortfarande. Enligt min läkare är mina chanser att bli gravid oerhört små och vi har fått remiss till ytterligare utredningar och ivf så om de andra testerna också visar plus kommer jag antagligen svimma.
    Herregud, håller alla tummar och tår!
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-21 11:37:31 följande:

Molvärken fortsätter,,,,,gode test sgen.... haha störd e jag....Tungan ute

Pysslar alla med idag? =)

Inte gjort så mkt än, min man har dammsugit hela hemmet, tack säger jag! 
    Tror det blir en tur till en galleria här i Stockholm för lite shopping

Du då?
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-21 12:00:52 följande:
    Härligt att han dammsugit =)

Ååå va underbart med shopping!!! vill också men till veckan ska ja till staaan har jag bestämt =) hihi känns som jag har enormt shopping behov haha (bor långt från affärer) närmsta storstad är Luleå 23 mil dit)  större stad 27 mil umeå.... så ja får soma bstinens ibland =)

ska till min mor idag o äta grillmiddag =) underbart
    Haha japp, är så glad att jag har en man som gör så mkt i hemmet :)
    Vi behöver dom!

Ah ja då förstår jag det är svårt att shoppa, får man fråga var du bor? Eller håller du det hemligt här inne?
    Jag bara älskar Norrland, min mans moster bor i Kiruna och det var underbart att vara där. Människorna, lugnet, naturen etc...o det bästa åka spark o skoter Flört
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-21 18:03:10 följande:
    Ja de e underbart, men har bara hemma min varannan vecka så jag får njuta av dammsugningen fixas nästa vecka =)
    ja jag bor i Sorsele, min sambo är upp i gällivare o jobbar 7dagar ledig 7
    jo de e underbart här upp som sagt lugnt o skönt, men ibland får jag stadsil o de har jag nu, men de e skönt o få fara o shoppa o sen åka hem igen =)
    Då förstår jag, hur går det att vara utan mannen din i 7 dgr? Hoppas du har det bra även då =)
    Sorsele känner jag inte till, men nu får jag kolla karat så jag vet vart du håller till Flört
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-21 18:19:10 följande:
    Jodå de går bra, men saknar han ju i 7 dagar men oj så roligt de är då han kommer hem, men givet hade ja vellat ha han närmare. egentligen e han o jobbar utanför norsjö alltså 14 mil bort men dom e upp i aitikgruvan nu tills dom e  klar där.
    ja du får kolla kartan =)
    Jaha, vad spännande med gruvan! Han måste vara försiktig bara!
    KLart det är roligare att ha dem hemma men jag förstår hur du menar att när han är det supermysigt!
  • Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-21 18:26:46 följande:
    jo de måste dom ju vara men dom e ej underjord där som tur e =) o de känns skönt, dom fick erbjudande o jobba åt lkab men jag sa stopp där eftersom de är underjord, vill ju gärna ha han överom marken så man dom inte blir begravda i nån gruva =)
    Bra där! Bli fast i en gruva är inte bra alls....
  • Hoppas 2012
    Emiliie skrev 2012-01-21 18:37:42 följande:

Har BIM på måndag eller tisdag. Har inte haft några PMS symtom som jag brukar ha denna månad därav att jag testar. Annars hade vi bestämt oss för att avvakta pga nytt jobb så har skyddat oss utom en gång. Testade ett äl-test som är den lilla remsan, starkt positivt.  Testade ett Doc-morris i torsdags negativt, det som är längst upp. Ett i fredags negativt men efter tiden var slut kom ett svagt streck. GJorde ett doc morris idag negativt men sen kom ett svagt streck efter tiden gått ut.  Det står i instruktionerna att strecken kan variera i storlek pga. mängden hormon i urinen. Det finns två strek på de sista som syns med ögat utan problem.  Tror ni det kan vara en graviditet eller kroppen/testen som spelar cirkus? :)

Ja man ser ju på understa iaf...lär nog bli starkare :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester